mspec Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 har et problem med km telleren.den lever sitt eget liv..den teller bare et fåtall av km'n som blir kjørt.kun den som fusker.noen som vet hvor feilen kan ligge? bilen er en 1987,240 GL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Kan være dårlig kontakt.. Har vært borti at det ikke har vært god nok kontakt i loddepunktene inni instrumentet. Min også er litt bøg, skal se om jeg kan få den til å bli hetro etterpå. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 okey si ifra ka du finn ut av da :) lurer og på en ting til,er dette koplet til coilen eller på diffen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 coilen? hæ? da ville jo km-tellern tikka avgårde på tomgang også da.. gjør det noe om km-tellern teller seint da? er vel ikke noe å klage over.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 samme problem som meg, bare at det er trip tellern. møkk!:deng Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 coilen? hæ? da ville jo km-tellern tikka avgårde på tomgang også da.. gjør det noe om km-tellern teller seint da? er vel ikke noe å klage over.. hehe var noen som nevnte coilen for meg :P før har det ikke plaget meg at den ikke telte alle km,men nu har trip tellern stått på 0008 i ca 2 uker..når den står helt stille vil jeg gjerne få det fikset så jeg har det på stell lissom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 hei, på¨850 kan man visst ødelegge tannhjul inni triptelelren, om man resetter den i fart. jeg vet ikke om dette også gjelder for 240 og om kanskje tannhjul har fått most tenner. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 den fusket før jeg nullstilte triptellern så trur ikke det er det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 hei, på¨850 kan man visst ødelegge tannhjul inni triptelelren, om man resetter den i fart. jeg vet ikke om dette også gjelder for 240 og om kanskje tannhjul har fått most tenner. det tror jeg er BS.. er ingen ting så går så raskt rundt inni der med så stor kraft at det er selvdestruktivt :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 det tror jeg er BS.. er ingen ting så går så raskt rundt inni der med så stor kraft at det er selvdestruktivt :p Jeg leste det på en FAQ (repair manual). Dog., ser du jeg skrev "angivelig". Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg