BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg har jo Poleposition 2 minutter unna her jeg bor, så da får jeg stikke innom en dag og se hva de kan skaffe. Daniel er virkelig en service fyr. Han ordner alt og står på pine for at kjøpere skal bli fornøyde! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Ny liten, og / eller delvis stor update... Jeg håper på å få delene fra Danmark i Morgen, for jeg har bestilt time med en lakkerer på Alnabru, Aas og Nygård lakkering.. Da skal stasjet lakkeres og monteres der.. Bilen ville bli borte i 1 uke.. Etter det skal bilen til Svendsen Eksos for å montere eksosanlegget... Tror det blir virkelig bra.. Gjett om jeg gleder meg m'm :D Jeg hentet forøvrig nye skiltplater i går.. Disse kjøpte jeg for å støtte driften av bimmers.no... Tenkte jeg skulle ta en del før og etterbilder, så dere får se begge deler.. Tenkte også at jeg skulle spørre lakkereren om å ta bilder under prosessen, men det spørs om han har tid og gidder det..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Nydelig prosjekt! Gleder meg til å se resultatet av dette..! E60 er en nydelig bil! hva med kompressor? når du først er ute å bruker penger mener jeg.. :P hadde vært moro ! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jeg har vurdert kompressor og har tittet litt på ESS kompressoren. Med den kompressoren vil jeg få meget imponerende resultater, 170hk-280hk og 210Nm-310Nm. Siden jeg har kjøpt meg en båt går det litt penger til den, så kompressor blir det nok ikke i år. Hvis jeg har penger og lyst kommer det kanskje kompressor til neste år :) Det neste jeg vil ha etter det som skjer innen de 2 nærmeste ukene er senkesett, evt. justerbart og tonede ruter, men det får vi ta etterhvert.. Flott at du liker det som skal skje med bilen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hvis du skal ha gromme støtdempere og fjærer på bilen din vil jeg foreslå BILSTEIN B12. Auto Trio har alt av BILSTEIN, hør med de om B12 passer til din! eller hvis du skal ha kremen på kaka så er det B14 Pss9! Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Skal sjekke om hva de kan levere til bilen min. Takk for tips. Delene ble forøvrig sendt fra Danmark idag med TNT, så jeg rekner med at delene er her på døren i morgen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 høres bra ut! ;) hvis du trenger så har jeg dnr direkte til salgsavdelingen, hvis du ikke alt har det...? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 høres bra ut! ;) hvis du trenger så har jeg dnr direkte til salgsavdelingen, hvis du ikke alt har det...? Vil anbefale å kjøpe bilstein fra koed fremfor auto-trio, da prisen er langt hyggeligere.. :) Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Det er meget mulig. Hvordan er det med montering av kompl. senkesett og bare senkesfjører. Har ikke tenkt til å skru på en såpass ny bil, så det er jo greit om jeg finner noen rimelige som monterer.. Venter forresten på tilbud fra Poleposition på H&R senkesett, senkefjører og et kompl. senkesett. Senkesettet blir drøyd en liten stund, da som jeg har sagt svir av en del tusenlapper nå ved eksos, deler og lakkering.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 TAS har fått meg til å like E60. I starten klarte jeg ikke designet, men nå har han mast så mye at jeg digger designet. Ikke stol på at danskerne leverer på tiden TAS. Kanskje jeg skal ta med bildeler i kofferten når jeg reiser til Norge i morgen? ;) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 He-he. Nei, jeg tror ikke de klarer å levere på tiden. Da jeg bestilte delene ble det noe rot med bestillingen, som ble oppdaget på dagen delene skulle ha stått utenfor døren min. Da det ble oppdaget kontaktet de BMW Tyskland, for å få delene så fort som mulig, så jeg håper at delene er her innen Onsdag. Jeg har jo utsatt lakkeringstimen, så får vi se om jeg klarer å få en annen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 :( kjedligt da Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Ja, det er temmelig kjedelig, men sånn er det. Hvis alt går i orden og varene er sendt bør de være her innen Onsdag, som kommer.. Mao 2 dager til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Snakket med TNT idag og varene står hos de. De holde igjen varene pga. noe moms greier.. Henter varene senere idag eller får varene på døren i morgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Da var det på tide med en skikkelig oppdatering på hvordan det står til. Idag hentet jeg delene fra Koed på TNT. Bilen blir sendt inn til lakkering på Fredag. Da skal han lakkere delene og noe annet småtteri og montere delene.. Grillen blir i bilens farge, men jeg beholder cromen rundt vinduet, da det var en helsikkes jobb. Jeg kjøper senere Shadowline.. Når jeg kommer hjem fra Tyrkia står forhåpentlighvis en nylakkert og pen 520i utenfor verkstedet hans.. Noen bilder av delene; Flere bilder ligger i galleriet mitt, under "påkostet".. Han skal forøvrig montere tåkelys i fangeren.. Noen kommentarer og tips? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg