larsverm Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Dårlig utstyrt - mangler håndtak på bakdørene. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 den bilen der var det en kompis av meg som bygget..jeg hadde bude på den til han som eier den nå kom å skulle gi 95lapper for den, etterpå da jeg var å så på en 940 lt så ringte kompisen min å sa at "stuten" hadde pruta..men han som bygget bilen ville ha den bort. Så han gikk med på litt mindre,da med mindre utstyr. (jeg skulle få bilen for samme prisen med alt utstyret) Var hos han som bygget bilen igår å pratet om dette. Motoren som sitter i den er forøvrig en "b21at" som gikk sinnsykt bra!! Slik så bilen ut i 2004: Og slik så den ut i 2005: (kom på nye felger på sensommeren) Denne bilen ble det lagt ned mye jobb og tenking i! Synd å se den med M3 speil spør du meg. Savner den slik den var helt på sisten da jeg var ute med den. :( menmen jeg fikk da meg noen fine deler til vogna mi :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242Turbo! Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Ja http://www.gatebil.no/index.php?objectid=9&pageid=142 Hvorfor får han ikke selgt denne bilen? Den har jo liggi der lenge... Noe problemer med den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 hihi.. det står jo noe nytt hver gang man leser denna.. Er nok noen som syntes det er drøyt med 170K for en 240, og legger inn kødde annonser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg