Gå til innhold

Hvite eller svarte felger? ;)

Ranger emnet

Sower

Anbefalte innlegg

får en fet lønning snart nå, så om det blir denne bilen jeg tar (om den ikke har rust/hull, gearkasseprob. etc.) så spanderer jeg på den noen slike til sommerdekka.. :D

forresten.. hvordan er prosessen med å ha på dekk på felger?

mvh allmennutdannet bilentusiast *hæhæ* ;D

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo dra på bigwheels å handle du, og da legger de vel dekka på å avbalanserer hele greie for deg;)

Sååå stor lønning får jeg da ikke.. ;) om det blir denne bilen så skal den inn til tech. behandling så jeg slipper å få jævlie hull i bilen *æsj!* :P

også har dem ikke hvite felger av det jeg har sett på hjemmesida demms :O

Gull farge hadde vel vært fettest eller kasje litt chrom Bling BLing PaPPa G ;)

Du sier noe der :D men chrome bling bling er jeg ikke så gla i .. :(

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå stor lønning får jeg da ikke.. ;) om det blir denne bilen så skal den inn til tech. behandling så jeg slipper å få jævlie hull i bilen *æsj!* :P

også har dem ikke hvite felger av det jeg har sett på hjemmesida demms :O

han skaffer de meste han, selv om de ikke er på hjemmesida:)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han forhandler vel oz, og superturisimo wrc er jo hvite.

Tror muligens Gullfarga felger hadde vært kult på den bilen. Er så mange som har vite felger for tida..(har det jo selv og da)

Men hvite\gullfarga rallyfelger er ikke billige nei.. betalte 11k for mine uten dekk:eek: (speedline corse 021) ganske like oz superturisimo)

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...