jallis Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 bilen: honda civic 92 1.5 lsi sliter litt med calipern for tia... vill ikke gå tilbake etter bremsing, noe som resulterer i en sinnsykt irriterende og flau gnissing i venstre framhjul. har hatt løst ALT, stemplet glir godt, alt er oppsmørt, både med 5-56 og kopperpasta... begynner å bli frustrert nå! noen som har en fiks ide` ??? noen som har en caliper liggende som de vil selge for en billig penge???? HJÆLP! Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilelsker Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hei Jeg tror jeg vet om problemet ditt...DU MÅ BYTTE BIL FOR FAEN!!! Den pipelyden er ferdigkokt ris som er klar for servering. Ta å smelt sammen noen tomflasker så har du en ny kalipper på vietnamscootern din! KLUKK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Bilelsker, jeg har nå sett to innlegg fra deg hvor du ikke kommer med noe konstruktivt. Bare rakker ned på andres valg av bil. Hva får du ut av dette? Tror du det hjelper til å ta deg som en seriøs bruker når tiden kommer til at du må spørre om hjelp til noe? Mvh, Steffen Beklager OT trådstarter Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Har du luftet bremsesystemet skikkelig? Kan muligens hjelpe. Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg