WhishIwasFaster Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Noen som vet hvor jeg får kjøpt "kvalitetschip" til corrado G60 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Ta en prat med Polo Classic her på forumet, han tror jeg kan skaffe det meste. Tom Rune Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Kan jo alltids skaffe jeg..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 sns i usa lager en bra chip og er også de billigste...frakt+moms=lite ...de er også de eneste jeg vet om som er blitt kvitt digi-lag mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Har selv lader og chip fra http://www.jabbasport.com Dette fungerer særdeles bra, og flytter seg fra det meste på motorveien. Jabbasport er spesialister på området, og gir deg den service du trenger. De svarerr på det du spør om selv om du ikke signaliserer at du har tenkt å kjøpe noe, et stort +... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg