VW G3 TDK Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hei Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i bare turteller til bilen? Fra før av har jeg den syke klokken som er til ingen nytte.. Og er det noen som vet hvor jeg evt kan få kjøpt hvite skiver til både speed og klokke? Di fleste er bare til speed og turteller. men hadde vært best om noen viste hvor jeg kunne få tak i turteller, og om denne kan selges løst, eller om speed også må være med? Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Du kan jo kjøpe en turteller på feks Biltema. Koster ikke så mye. Instrumentskiver.no kan skaffe hvite skiver med speedo/klokke - bare å spørre dem. Jeg gjorde det:) Bilder fins i prosjekt-tråden min (se under) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Bare dra på høggern og finn et nytt instrumentpanel det, så får du vekk klokka og får turteller istedet. De har sikkert slikt liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Oki.. takk for svar:) Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Sikker på at slikt passer inn kremt? Må være fra en nyere diesel da, med samme max-speed på speedoen osv? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quikshare Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Funnet nytt instrumenthus?? Har byttet det selv og hadde jo ikke særlig store problemer med byttet. Litt teit med justeringa av kilometerstanden, fordi den er digital på golf.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Funnet nytt instrumenthus?? Har byttet det selv og hadde jo ikke særlig store problemer med byttet. Litt teit med justeringa av kilometerstanden, fordi den er digital på golf.... Er det ikke mulig å endre denne med VAG-COM..? Går på nyere VAG vertfall.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quikshare Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Fortell?? =) Hvordan gjennomføres dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Sjekk på Qxl, der får du programvare til dette... Jeg har forresten et instrument hus til en TDK liggende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Sjekk på Qxl, der får du programvare til dette... Jeg har forresten et instrument hus til en TDK liggende... Med turteller? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg