Gå til innhold

Johnsens Vectra B

Ranger emnet

Johnsen

Anbefalte innlegg

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey Hey Hey =)

Hvis du bytter sideskjørt så kjøper jeg dine gamle!

Ja, får se, mulig jeg beholder og. Sitt på Rieger sine skjørter, og har litt lyst på noe lignende bare at de ikke stikker så langt ned... Så får se med tida om det blir noe bytte...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor var det du fikk tak i den front fangern din og leppa? og hvor mye kostet det? det så strøkent ut ass!

Takker :)

Kjøpte fangeren via http://www.Opel-deler.no... Pris vil jeg ikke skrive her, blei en god del mer enn jeg så for meg til slutt... så du kan jo søke den fram på nettsida deres og se om du finner det ut hehehe

Diverse delenummer fra opel sida:

Frontfanger: 1400255

Grøftelys: 6710022 (disse må det velges 2 av for å få ett par... gjett hvordan jeg fant ut det. hehe)

Lyktespyler festeclips: 1452869 (merk av 2)

v/lyktespyler: 1452707 (finner dem innen Omega B facelift)

h/lyktespyler: 1452756 (finner dem innen omega B facelift)

Grill i fanger: 1400679

Kosta altfor mye :op: men men

Laguna leppa kjøpte eg på ein lokal Renault/Volvo forhandler i Haugesund. Va litt dyrere enn jeg så for meg den og :op:

Skamme meg nesten hehe, men e fornøyd med resultatet, pengene hadde sikkert blitt brukt på noe annet tull uansett... :D

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bre lurer på en ting til.. Hvordan fikk du byttet til klare lys på de bryterne dine? Var fett:cheers:

Kjøpte dioder fra crazyleds (medlem innpå http://www.vvoc.com)i England. Men de har jo dioder til d samme på dioder.no ja :)

Har ett bilde her så du ser sånn ca koss eg har gjort (knappen viste seg å ikke fungere da... rota litt med + og - hehe men fikk fiksa det :)

(brukte Lego togskinna til å teste knappene før montering hehe)

IMG_2300.jpg

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Mye jobb å få til LED lysene?

Ja, brukte ganske lang tid på det, stress, men hadde nok gått fortere nå som jeg har gjort det noen ganger :op:. Har noen lys igjen ennå som jeg snart skal ta. Men der er det litt mer komplisert, så venter på "how to" fra en kar i England...

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider