Gå til innhold

Johnsens Vectra B

Ranger emnet

Johnsen

Anbefalte innlegg

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal være noen hvite skruer på toppen av lyktene som du kan justere de med. Jeg har gjort det med mine, men på den ene lytkta fungerer ikke justeringsskruen av en eller annen grunn. Så må åpne lyktene å se hva jeg finner ut...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei =) men det går ikke ann å bruke de automatiske høydejusterings greiene?? sånn at man kan stille innenbra?

Automatiske er de vel ikke, men manuelle. Mener du den 4 trinns justeringsbryteren inni bilen som du kan justere orginallyktene med?

Har lurt på dette selv og tror det er folk som har tatt motoren fra orginallyktene og festa den til angeleyesa. Da skal det vistnok gå an å justere lysa innenifra bilen... Har tenkt å gjøre dette med mine lykter etterhvert som jeg gidder :op:

mulig di kan finne ut hvordan du kan gjøre det innpå her:

http://www.bilforumet.no/vectra/182127-angel-eyes.html

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du raske penger til bilprosjektet ditt?

Du er bare ett klikk og en mail unna.. Enklere blir det ikke

http://www.fastdatacash.com/in.php?ix=2049

Litt skeptisk til det innlegget der... Noe virus opplegg eller?

Sånn typisk junkmail innhold i det innlegget...

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lodda inn flere lysdioder i knappene i bilen i går. I hovedlysbryteren og i knappene på rattet...

Img_2469.jpg

Img_2484.jpg

Img_2515.jpg

Img_2512.jpg

Img_2490.jpg

Så måtte jo snøen komme allikevel... Slaps i dag, så fryser det vel igjen som vanlig...

Img_2514.jpg

Img_2510.jpg

Img_2507.jpg

Img_2502.jpg

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!:)

Var det mye jobb? :) Kjøpt fra Dioder.no ?

Var endel jobb ja. "Putlearbeid". kjøpte dioder og fikk how2's av Crazy LEDs innpå vvoc.com. Han selger kit med det som trengs til ulike "lysoppgraderinger". http://crazyleds.co.uk/

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i ledningsnett, motorer og knapper tidligere til å bytte over til elektriske vinduer på bakvinduene. Monterte dette i helga. Hadde heldigvis det som trengtes fra før til å få dette opp å gå. Måtte bare fjerne ledningene som var der fra før, vekk med den manuelle sveiva og pop nagle inn motoren, sette inn "nytt" ledningsnett i døra, sette i en 30A sikring i sikringsboksen, ta vekk gamle vindusknapper og sette inn nye både framme og i dørene bak.

IMG_2524.jpg

Ledningsnett for manuelt og for el vinduer:

IMG_2525.jpg

Med det brukte ledningsnettet fulgte det også med diskanter til å settes inn oppe ved håndtaket på bakdørene :op:

Img_2533.jpg

Så måtte jo selfølgelig lodde inn noen lysdioder i knappene der også :D (lysene jeg har lodda inn er hvite, blei bare litt blålige når jeg tok bilde)

Img_2530.jpg

Lysdiodene ble noe skarpe, så må finne på ett eller annet for å "dimme" dem litt. Og som dere sikkert også ser så er det nå ett hull i dørsida der hvor sveiva var før. Noen som vet om noen plasser de kan selge en blindnippel/plugg til å sette inn i dette hullet?

Så til slutt ble det slik.

Img_2527.jpg

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider