Gå til innhold

politiet tok bilde av meg ???

Ranger emnet

TGS[]D[][]V[][]D

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte dama til jobb nå. Og da jeg kom til krysset foran tveitasenter, så står d et mc-politi i midtrabatten. Han står bare der lixom og ser dum ut, og jeg stopper på rødt lys. I d lyset blir grønt så kjører jeg av gårde. Politiduden gikk ut i veien etter at jeg hadde kjørt og dro opp digitalkamere og tok bilde av meg.. Hva er detta for no tenkte jeg. Har lixom ikke gjort no galt heller. Noen som har opplevd detta før eller? Håper d ikke jumper inn en bot eller.no i postkassa nå

- Opel Vectra C 06 mod

- Opel Vectra B 96 mod *solgt*

- Toyota corolla 86 mod *solgt*

- Bmw 316i e36 91 mod *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Politiet her har også lite å gjøre..

Et par kompiser fikk 2000kr hver seg i bot for å stå parkert med park/tåkelys.

samma kvelden kom politiet innom jobben, jobbet nattevakt på døgnåpen bensinstasjon. De lurte om vi trengte hjelp til å jage bort 3-4 biler som sto linet opp og snakket rolig med hverandre. Svarte bare at dem ikke plaget oss, og spørte om hun hadde noe i mot dem. Hun mumlet noe om at det var upraktisk.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det biler skravler om sånn på natterstid da?

hestekrefter seff ;)

nei jeg tror nok jeg vet hvorfor du ble knipsa ...

Her i byen har det samme skjedd med meg..eller i allefall nesten..

Dette skjedde med min gamle bil, som jeg ofte tok et par cruiserunder med sene sommerkvelder i fjor..

La merke til at en politibil stod parkert langs " råne - ruta " og glante fælt på bilene som nærmet seg. Jeg passerte denna tjallen 2 ganger på ca 20 minutter.. Siste gangen ble jeg stoppet og forklart at jeg drev med unødvendig kjøring, og at han husket bilen min fra i stad.

Jeg sa selvfølgelig at dette var første gang jeg kjører forbi her i dag, og jeg er på vei hjem fra jobb..

Han sa da at de vanligvis pleier og bruke digitalkamera når de er ute alene, for og ha bevis mot slike som meg som prøver og vri seg unna en eventuell bot..

Senere tid har jeg sett de flere ganger, med og uten kamera..oftest i par, slik at de ikke trenger kamera med billedbevis og klokkeslett...Men nå kjører jeg en så anonym bil, pluss at jeg ikke "cruiser" noe særlig mer, så sjangsene for og få no bøter har minska..

Fikk forresten ikke no bot da jeg ble stoppa ;)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider