Gå til innhold

politiet tok bilde av meg ???

Ranger emnet

TGS[]D[][]V[][]D

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Unødvendig kjøring/kjøring som er til plage for andre er ikke tillatt.. er det dem benytter seg av.. og ofte så er det en del folk som klager på bråkete eksosanlegg og stereoanlegg.. så

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jodda, det får man..

kjøring uten mål og mening er visstnok straffbart.

Finn den loven da! Så skal vi sørge for at vi får presisert den om noen blir stoppet! Dummeste jeg har hørt at det er straffbart å råne. De kan være glad noen gidder å bruke bilene sine og spa penger inn i Statskassen.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn den loven da! Så skal vi sørge for at vi får presisert den om noen blir stoppet! Dummeste jeg har hørt at det er straffbart å råne. De kan være glad noen gidder å bruke bilene sine og spa penger inn i Statskassen.

den ska du få lov til og finne selv, for jeg vet allerede at det er straffbart..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet her har også lite å gjøre..

Et par kompiser fikk 2000kr hver seg i bot for å stå parkert med park/tåkelys.

.

Til pass, hvorfor ikke skru på park? Tenk hvis det kommer bil imot, han/hun ser ikke en dritt pga. dustespredere som blender som faen og kjører ned noen som skal inn i den parkerte bilen.

Politiet her har også lite å gjøre..

samma kvelden kom politiet innom jobben, jobbet nattevakt på døgnåpen bensinstasjon. De lurte om vi trengte hjelp til å jage bort 3-4 biler som sto linet opp og snakket rolig med hverandre. Svarte bare at dem ikke plaget oss, og spørte om hun hadde noe i mot dem. Hun mumlet noe om at det var upraktisk.

Haha, da var jeg der, natt til søndag:)

De bør jo ha viktigere ting å foreta seg, f.eks. tenk om det samles 30-40 biler på metro? Da må de fyre opp helikopteret med søkelys og et par-tre patruljebiler. Det er riktig prioritering. Go politiet!

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pass, hvorfor ikke skru på park? Tenk hvis det kommer bil imot, han/hun ser ikke en dritt pga. dustespredere som blender som faen og kjører ned noen som skal inn i den parkerte bilen.

han skreiv at de fikk bot for å stå parkert med parklys.. men mente sikkert uten :P får vel ikke bot for å stå med parklys? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare rett og rimelig at dem får bot om dem bruker lysa sine feil.. så greit er det.. parklys heter parklys av den enkle grunn at dem skal brukes ved parkering.. kjørelys ved kjøring.. og tåkelys? tjaaa.. si det.. når det er sol kanskje?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk inntrykk av at det var natt, siden det står "samme kveld". Har sett at politiet kom bort til en bekjent og begynte å peke på tåkelysene hans, han sto på en stor parkeringsplass midt på natten, langt fra veien.. Han svarte de og, og etter ca 5 minutter med "samtale" gikk lysene hans av og de kjørte.. Slapp bot, men han var jævli forbanna..

At folk får bot for å råne er det dummeste eg har hørt, faen bra de ikkje holder på sånn her.. Håper virkelig det er en grunn til at de blir tatt, som f.eks overdreven musikk eller høl i potten.. Har tatt en god del runder i byn oppgjennom årene, for å si det sånn.. Men hvis noen skulle finne på å stoppe meg etter 2 runder gjennom byn på en lørdag så var eg bare på vei for å hente noen..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider