Gå til innhold

bilcross

Ranger emnet

cleanvw

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja du har virkelig vært "våken i timene" skjønner jeg om du ikke har sett noen rå Saab! Jeg har selv kjørt Saab med original 2.0 og vært i MANGE finaler med den! Ellers er det jo nesten alltid en Saab høyt oppe i løp her på østlandet! Ser oftere en Saab i toppen enn en Volvo 360.

er ofte aa ser paa bilcross i Vikedal, ikke saa langt ifra Haugesund, sist jeg var der er siste gangen jeg kan huske aa noen gang ha sett en saab med paa l0pene her, og den gjorde det ikke saerlig bra, den gikk veldig sakte, mangla samme kicket som resten av bilene, saa aa slenge med leppa som en liten unge kommer ikke til aa forandre paa det faktum at Saab er ikke mye brukt haer i distriktet, og den ene jeg har sett, var treig.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ofte aa ser paa bilcross i Vikedal, ikke saa langt ifra Haugesund, sist jeg var der er siste gangen jeg kan huske aa noen gang ha sett en saab med paa l0pene her, og den gjorde det ikke saerlig bra, den gikk veldig sakte, mangla samme kicket som resten av bilene, saa aa slenge med leppa som en liten unge kommer ikke til aa forandre paa det faktum at Saab er ikke mye brukt haer i distriktet, og den ene jeg har sett, var treig.

jamen ossen det er i vikedal vet ikke jeg, men når du presterer å si at saab er dårlig i bilcross har du tydeligvis aldri vært på lyngås,hakavika,rallebanen,basserudåsen,hamar/elverum etc...her er d nesten altid en saab i finale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkke sei at volvo 240 me orginal motor e noe

dårli.. kjørte mitt første løp me en standar bil

som d hvar bare sotte bur inn å stol og belter i.

og jeg fikk meg en tredje plass i finaln..:???:

i åpen klasse og på et stort arangsemang?

da kan petter solberg gå og legge seg

(står foresten ikke vilken finale det var)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
opel omega- er det noe å kjøre bilcross med eller?

en vanlig trøtt omega er vel ikke akurat så bra einet, det er jo uavhengi bak stiling og det er resulterer i at den spoler mer en biler med fast aksling

men en omega 3000 har noen ekstra stag og greier så den sitter bedre, så det er en godt einet bil samme med senator b.

vi hadde en senator b 3.0i og den var fult brukanes for dette men den er skrot nå, så nå leter vi etter en omega/senator med 24v i stedet

brodern lå og dyttet en grom 142 rundt på gardermoen med denne orginale senatoren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en honda civic?

Det er jo colaboks med ganske sprek motor. går ivaffal bædre enn golf

det vil jeg tru er en fin bil for bicross! det går en crx vet jeg og den går som faen, hehe beggynner og komme mer og mer småe japse biler nå og flere av de gjør det bra!

bedre en golf skal jeg banne på at de er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men jeg har sett noen løp der det blir kjørt med m3'er som har volvo motorer og alt mulig andre bilmerker med volvo motorer. Er det fordi volvomotorer er simplere? mer robuste eller billigere å trimme??har kanskje litt med vekta på motoren å gjøre, men en 4syl.m3 motor veier sikkert ikke no særlig mer enn en 4.syl. volvo motor..

Tja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider