Gå til innhold

Golf Mk1

Ranger emnet

texx

Anbefalte innlegg

Hadde forstilings kontroll i dag :) de kjørte den opp på bokken å der butta det så fælt att det ble hull i bånnpanna ;)

Tror senka bilder er Verksted's værste finde.... blir liksom litt mye jobb vis de skal lappe sammen bånnpanner osv vær gang ;)

greit for meg egentli da, fikk gratis olje skift osv

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Når jeg skulle godkjenne senkesette mitt skulle jeg inn på bukken på Biltilsynet. Når jeg kjører inn på den skaller jeg nedpå så det holder - måtte jukse den opp igjen. Sto et par stykk fra biltilsynet og ristet på hode. Nei faen tenkte jeg - men fikk den nå godkjent for det :)

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Christian

Rett og slett tøft! bra jobb:) og kul bil!

Håper det blir skikkelig motor i den ! det fortjener den:)

håper på no større motor jeg å, men kommer ann på pengene men får se til neste år hva det blir til :) er nokk store muligheter for en liten turbo ;)

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

ikke så mye som skjer med bilen for tiden :rolleyes: blir vel ikke så mye føre vinteren tror jeg, håper på en jobb snart så jeg får litt penger så jeg kan kjøpe vinterbil ;) å ha no penger til lakkering osv ;)

Legger meg ett bilde jeg tok her omdagen å jeg :)

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider