Gå til innhold

Golf Mk1

Ranger emnet

texx

Anbefalte innlegg

• Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

På det første bildet er den senka 110 - 120 mm sier du. Senker KW Gewinde så mye? Eller er det forskjell på Inox 1 og 2? (eller hva de heter?)

Tror det var KW du nevnte at du hadde. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frekt med einsergolf`er, liker det du gjør med bilen....jeg kommer nok med mitt prosjekt etterhvert..sliter litt med å finne en bil som duger til å starte med..

bare en liiiiiten greie...på bildene du har lagt ut ser det ut til at du har litt drøy klaring forran ift bak...skulle hatt den noen cm lengre ned....praise the lowered sant...?

stå på!

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by startdf

frekt med einsergolf`er, liker det du gjør med bilen....jeg kommer nok med mitt prosjekt etterhvert..sliter litt med å finne en bil som duger til å starte med..

bare en liiiiiten greie...på bildene du har lagt ut ser det ut til at du har litt drøy klaring forran ift bak...skulle hatt den noen cm lengre ned....praise the lowered sant...?

stå på!

Vet skulle hatt den 2-3Cm lavere... men slår nedi over alt... er 5 Cm fra Bunpanna å ned nå :/ lurere på hva andre gjør for å få de så lave.. bilen er senka ca 70mm nå

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

På det første bildet er den senka 110 - 120 mm sier du. Senker KW Gewinde så mye? Eller er det forskjell på Inox 1 og 2? (eller hva de heter?)

Tror det var KW du nevnte at du hadde. :)

vet ikke helt jeg.. men det jeg har senker helt til 120mm men da er det ikke noe å kjøre med da.. er jo helt stivt :) hehe

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

enig der, skliplate er greien. Om du ikke klarer å manøvrer bilen da så hører du ikke hjemme bak rattet på en Golf LOL

men, ta deg ei plate, skjær til og skru den opp så du beskytter bunnpanna.

"Why do they call you Too Tall Sir? - Thats because I fly lower than snakeshit, major."

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo liksom ikke no spess å feste den i under der... å er ca 5 cm fra bunpanda å ned til bakken nå.. å vis jeg fester en skliplate under der så må jo nesten den være litt nedenfor panna å da kommer den til å slå nedi hele tiden...

Golf IV GTI

X - Golf 1 G60Turbo

X - Golf 2 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...