corollapower Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Satt å bladde i biltema katalogen og kom over gelebatteriene deres til mc.. Det jeg kom til å lure på er: Har endel LED-krimskrams som skal under\inni bilen etterhvert og i stedet for å fylle motorrommet med 90ånils ledninger, hvordan ville det funka å bare lage en holder til et slikt mc-batteri under dashen en plass og bare bruke dette? å lade opp med jevne mellomrom? LED trekker vel ikke så enormt mye? Noen innspill?:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 funker vell det, det er jo mange som har mc som har neon ogsånt på den Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jo men tenkte uten noen vanlig lading, bare at jeg tar det ut å lader det i blant... slipper masse kabelrot:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 funka fett på mopeden min:P jeg hadde kald kaldkatoder, og noen bevegene blåe lys dioder. og det varte utrolig lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Satt å bladde i biltema katalogen og kom over gelebatteriene deres til mc.. Det jeg kom til å lure på er: Har endel LED-krimskrams som skal under\inni bilen etterhvert og i stedet for å fylle motorrommet med 90ånils ledninger, hvordan ville det funka å bare lage en holder til et slikt mc-batteri under dashen en plass og bare bruke dette? å lade opp med jevne mellomrom? LED trekker vel ikke så enormt mye? Noen innspill?:thanks Det går helt greit det... LED lys er en genial ting som ikke tar mye strøm og oxo har lang leve tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg