Gå til innhold

Ny bil? Hvilken?

Ranger emnet


Hermanzen

Anbefalte innlegg

Jeg vet mange er lei slike tråder som dette, det inkl meg selv.:cool:

 

Er på utskikk etter ny bil, og kan spandere på meg maks 60.000kr.

 

Helst en artig bil, som ikke er en sinke i trafikken.

 

Har vært innom tanken å skaffe meg en Golf VR6, Peugeot 106 GTI el. Rally...Renault 5 GT Turbo... Men så ga det seg.

 

Takker for all hjelp og tips!

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel Calibra...! :D

 

ville ha meg en slik selv.. dem er raske, sportslige og deilige å se på ;)

men lommeboka mi tillot meg ikke å få en sånn :(

 

1134391-bilde1-dscf0007.jpg

 

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1131898

 

pen ;)

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1054542

 

180hk, ny motor som har gått 110,000km. :D denne er drømmen <3

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1054542

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få en veldig fin BMW E30 for den prisen der. Fant ikke noen virkelig fine akkurat nå. Det begynner å bli få E30er. E30 335i

E30 325i

Får helt greie E36 318is coupe

93 318is

93 318is induvidual

Pengene holder nesten til en S4 varebil

S4

S4 turbo

S4 turbo

 

Ellers er det jo cabrioletsesongMX5

 

Ved nermere ettertanke bør du sette av en formue til forsikring også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazda 323 GTX :)

 

kassehavariene er bare et dårlig fortjent rykte på både 323GTX/GTR samt Nissan Sunny GTI-Ren, som oftest forårsaket av idiotbruk fra eierens side. Rivstarter på 6000 omin, spinne doughnuts, ALDRI skiftet olje....

 

glimrende lekebil du lett tuner til 200 hk, 4wd, perfekt for vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle tips!

 

Opel Calibra er rett og slett helt uaktuelt, da foretrekker jeg heller en Lada :)

 

Mazda 323 GTX er absolutt en bil å vurdere! Men de som ligger ute for salg har gått litt for langt. Inne på Mazda 626 v6, men finner ikke noen som ligger ute for salg nå, som er pene og har manuel gir.

 

Audi S4 er blitt billig!! En bil som også må vurderes!!

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at S4 har blitt billig, men med mindre du har foreldre som lar deg bruke opp 70-75% bonusen på forsikringa, så sliter du litt med den...

 

Jeg så på biler til den prisklassen før.

Kom frem til at Porsche 944 var et bra valg

Eller: Honda Prelude 92+, MB 230CE (RWD + luksus).

Har også en kompis som gravde frem en Chevrolet Camaro '86 til rundt den prisklassen.

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle tips!

 

Opel Calibra er rett og slett helt uaktuelt, da foretrekker jeg heller en Lada :)

 

Mazda 323 GTX er absolutt en bil å vurdere! Men de som ligger ute for salg har gått litt for langt. Inne på Mazda 626 v6, men finner ikke noen som ligger ute for salg nå, som er pene og har manuel gir.

 

Audi S4 er blitt billig!! En bil som også må vurderes!!

 

 

gått langt? ingen fare, kompis :D det er japansk! De går inn i evigheten!

 

for ex

 

145000km, ombygget til GT-R: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1132060&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S4 er murstein... murstein med turbo

 

Ja? og mursteiner tåler jo litt... ;)

 

Men, ikke bare bare å kjøpe slik bil, trenger litt pleie og dyr å bruke som til og fra jobb bil.

 

For 60k kan du få mye morro for pengen, alt etter hva du er ute etter, stor vs liten bil, fwd vs rwd, etc.

 

Men ville sett litt på Audi 90 2,3Q, skal du ha muldvarp så er Prelude eller Crx vtec morsomme biler. Og Celica er jo og temmelig standsmessig og bra bil til 60k. Golf 3 16vGti, Vr6, osv... Mye å velge mellom, blir vel at du kjøper det merket hjertet ligger nærmest om du ikke er dristig og tar en sjangs.

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er en fin en, reg. deg her, så PMer du han:

 

http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=2771

 

Takk for tipset. Ser ut som det blir Mazda, lyst på driftsikre biler. Er lei av alltid, alltid noe feil på bilen. Hadde no bare gått 1 uke mellom hver feil :)

 

Er registert på Mazda ogn, men da under navnet Joachim. Har småmast om V6 der :)

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle tips!

 

Opel Calibra er rett og slett helt uaktuelt, da foretrekker jeg heller en Lada :)

QUOTE]

jaahaaa? heller lada en calibra faktisk..vell ukas dummeste komentar hittil... har du noen gang sittet på med en calibra eller kjørt en??? går som et hælvette,sportslig, og faktisk god plass, gode stoler(recaro), og så får man høy toppfart pga liten luftmotstand...søstra mi var i 240km med sin.. og den var d vell rundt 180,190 i bare..(hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår