Gå til innhold

240 børNing :)

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

javel jonas..? 1-0 til deg.. skal vi begynne å oppsumere..? tror ikke du slår meg så veldi mye at det gjør noe.. hjernene på ft fk? 1-1 turboen på ft fk? 1-2 du gir motoren mer luft, hvordan få bensin(knotete formuler, men skjedde ved is disken p åstatoil) 1-3 "virkningen" med stabstak bak? 1-4

oi du tar/tenker aldri feil du..neinei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel jonas..? 1-0 til deg.. skal vi begynne å oppsumere..? tror ikke du slår meg så veldi mye at det gjør noe.. hjernene på ft fk? 1-1 turboen på ft fk? 1-2 du gir motoren mer luft, hvordan få bensin(knotete formuler, men skjedde ved is disken p åstatoil) 1-3 "virkningen" med stabstak bak? 1-4

oi du tar/tenker aldri feil du..neinei..

Å der blei turbojonas slått ut av VM..

@locked

Kjempe film, kjekt at noen verfall vil dele det, kom med flere :D:D

Stian

Volvo 242 78 mod B19A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der blei turbojonas slått ut av VM..

@locked

Kjempe film, kjekt at noen verfall vil dele det, kom med flere :D:D

Stian

skal lage mer film.. gamle vinterdekk har jeg nok av så :D men må lære meg å sladde bilskilt ex.

EDIT: SLUTT Å KLAG. LA UT FILMEN FOR Å VISE AT VI HAR DET GØY OG FORDI JEG VEIT AT FOLK KLAGER OVER AT DET ER FOR LITE FILM HER. MEN HVA SKJER NÅR DET KOMMER FILM? KLAGING OG SYTING TIL DEN STORE GULLMEDALJE. IDIOTER (ikke alle)

Till alle dere bedrevitere som ikke har lagt ut noen filmer så: HOLD KJEFT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke du burne med den gamle 740'en da?

Hehe har nå lagt no lisser før jeg skifta til sommerdekkene :P Men ellers behandler jeg bruksbilen ganske pent, fordi jeg vil skru minst mulig. Får vel legge no lisser med 245'an, når den kommer på veien. Problemet er jo at onkel blå overreagerer i kongsberg. Får jo ikke gjort noe før du har anmeldelse på deg fra både folk og onkel sjøl...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider