Gå til innhold

240 børNing :)

Ranger emnet


nnnneh

Anbefalte innlegg

javel jonas..? 1-0 til deg.. skal vi begynne å oppsumere..? tror ikke du slår meg så veldi mye at det gjør noe.. hjernene på ft fk? 1-1 turboen på ft fk? 1-2 du gir motoren mer luft, hvordan få bensin(knotete formuler, men skjedde ved is disken p åstatoil) 1-3 "virkningen" med stabstak bak? 1-4

 

oi du tar/tenker aldri feil du..neinei..

 

 

traff spigeren på håve der ja... isje ble sure

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mogwai, heh tenker du og på når maxis la ut den gode slungdiff spetzialen?:D hehe kjnte det REIV seg i magen noenganger når jeg så den første gangen! hehe åhh det var en god bil!

 

burnproof, sliter med snut heg og:( en vanlig hverdags kveld møter vi på alt ifra 3 til 8 biler.. og de kommer MYE til statoil's for å kjøpe mat g kaffe å slikt, heh blr litt småshaky hvergang om de skal si noe på sotinga å slikt..

 

 

hvordanleggre jeg egentlig ut filmer? så noe greier på photobucketen min om at de skrøyta over film, men så lang tid et par bilder tar tør jeg ikke tenke på film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja kanskje det... i stedet for at folk sa: "faen du kan det med å leke deg" eller "snakk om å dra igang hjula" så har du liksom: "skam deg, det der er alt for fin bil til å gjøre sånt med!"

 

I dette tilfellet har han jo lagt ut en liten snutt av at han hadde det moro, og skrev ingenting om at bilen hadde 265hk der og da heller, med unntak av at det sto i signaturen.... Det, i kombinasjon med en liten burnesnutt, har tydeligvis fyrt opp fullt i bedrevitere som bl.a. kan gjøre det mye bedre enn han med en slapp B230A osv!

 

Jammen folkens - VIS OSS DET DA?! (nok av folk som er styrtrike etter et par pils :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arti film det der!! Kom med flere! :D De som sitter og klager over en sånn film kan vel heller prøve å legge ut en råere film selv i stedet for å sitte inne bak data'n og klage på andre som faktisk har det moro!

 

Hva heter felga dine forresten?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh ja er helt enig med deg:) stemmer for at bl.a. burnmaister colli og compani kjører igang A'ene sine og så får vi se hva en a-motor gjør på, hva var det colli? 10.000rpm..?

Skjønner du ikke?

 

Du snakket om turtallssperre på b230a! :google

 

Var derfor han sa 10.000 (når motoren allerede har sagt farvel!).

 

 

REF:

JÆVLIG med grining det skulle bli uttav dette!? ser det er få av dere som legger ut filmer fra når dere(_hvis_ dere) leker!? jeg stemmer for å lage en klistra 240m 230a motor tråd, med bare dere lokale helter som ligger på sperra å koser dere, så får dere jo vise åssen deres hester virker å hvor mange gir dere greier trø igjenom..?

 

og mener at jeg leste at noen klaga på røyk "kvaliteten", gammle sure vinterdekk kan ikke samenlignes med nyere sommerdekk f.eks.. er jo dekka det blir røyk utav, og da er det ikke samme hva som står på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh ja er helt enig med deg:) stemmer for at bl.a. burnmaister colli og compani kjører igang A'ene sine og så får vi se hva en a-motor gjør på, hva var det colli? 10.000rpm..?

 

:usuck:

 

Lær deg å lese hva folk skriver da mann, og sett det inn i en sammenheng. Du snakket om turtallssperre på b230a. Den eneste turtallssperren på den motoren er vel når stemplene og rådene står i alle retninger og toppen når 100meters høyde. Jeg har ikke klaget på burnouten jeg, syns den var ganske så bra og fett med film.

 

Makan!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke gassermotor hadde sperre jeg da?! Hvis du sier det, så skal jeg heller tro på det. Hehe! Har hatt 100 på speedo i andre gir da. Kan hende det var litt feilvisning da, men jeg har dratt den mye lengre enn jeg burde på 1. Stoppet ikke!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare så det er sagt.. B230A har turtallsperre på ca 6000rpm i fordeleren... B23A derimo har ikke sperre.

 

Arti film det der!! Kom med flere! :D De som sitter og klager over en sånn film kan vel heller prøve å legge ut en råere film selv i stedet for å sitte inne bak data'n og klage på andre som faktisk har det moro!

 

Hva heter felga dine forresten?

hakke peiling.. har aldri sett maken verken på nettet eller i virkligheten. Står High Tech 2 elns. er 7.5x17" 5x108 ET20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår