Gå til innhold

240 børNing :)

Ranger emnet


nnnneh

Anbefalte innlegg

Faen, jeg som trodde det skulle være masse burnefilmer i denne tråden, så er det bare den evindige sytinga om HK å blablabla.

Burning har fint lite med Hk å gjøre, har stortsett med hva man gjør av det man har.

 

som vi gjorde i går med en 245 med b23e og automat gir!

var ca 563,5Hk på hjulene denne bilen. bare regn ut selv,

2.3(volum) * 245 (modell) =563.5

(må vell et regnestykke til om det skal være noe interessant)

 

Last ned hær--> Burnefar

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 9 months later...
Det er noe som heter dutycycle, som man ikke akkuratt bør kjøre på 100%.

 

 

 

Hvordan VET du dette?

:google

 

Jeg skal gi deg noen ting, som gjerne kan opplyse det du "Vet".

Jeg vet at du tror du vet, mens du tror du vet at du vet.

 

For å opplyse deg, vil jeg først henvise deg til ungdomsskole-pensum (du var kanskje ute å burnet med mopeden, når du hadde relativitetsteori og denslags?)

 

 

 

Jeg har faktisk snakket med folk som har kjøpt chip, justert opp trykk og benket. Gang på gang, 220hk i motor.

 

Det er da snakk om rèelle HK, samt det er snakk om å kjøre med forsvarlig dutycycle.

 

Men, for all del, gi meg gjerne din utregning på en forsvarlig dutycycle, samt hvordan du magisk får ut mer, med mindre bensin enn det som kreves for å få ut den effekten.

 

Ps. se her: http://www.megasquirt.info/v22manual/minj.htm

 

Der kan dere faktisk regne ut hvor store dyser man må ha.

OBS: Turbo/supercharged engines should add 10% to listed minimum injector size

 

For all del, jeg har hørt om flere på diverse forums, som på en eller annen mystisk måte klarer å unngå fysikkens lover.

 

Forklar gjerne til meg, hvordan du klarer å lage effekt, av noe som ikke er der?

Jeg er overrasket over at du faktisk her klarer å unngå fysikkens lover og regler, noe som er en stor bragd. Kanskje du en dag står i historiebøkene, ved siden av Einstein?

 

les også:

http://193.71.199.52/no/energi/fossil/35045.html

 

:sleeping

 

 

coverfixed.jpg

 

edit: jeg mente 220hk i motor.

 

Hehe, nå er du på bærtur vet du..

Volvo242dl aka Modalen er vel en av de som har skrudd mere 240 her på forumet, (i motsetning til deg som bytter en bremsekloss eller to i ny og ne) og jeg kan garantere deg, at alt som kommer ut av munnen på den karen / det som blir gjort med henda hans, er av "Reodor F" kvalitet...

Og nei, han har ikke prøvesittet en moped engang.

Er det noen som forstår seg på matematiske oppgaver og teoretiske /praktiske ting, så er det han.

Det han prøvde å poengtere er at du har for lite erfaring til å drive å løpe rundt og skrike så mye om diverse av hva som funker og ikke funker, (Les: forumhore)

Og når du i tillegg bare slenger masse "les her les her" linker, så bekrefter du jo teroien hans ganske bra :thanks

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår