Gå til innhold

Vil 60mm senk gå med 195/50R15 ?

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Vil 60mm senkesett gå med 195/50R15?.....hvor stiv vil bilen bli...vil den bli så pass stiv at det holder med noen få cm med klaring. Er litt redd for at det skal gå og subbe i vær eneste sving. Det sitter 40mm senk på nå, og det er ikke kjempe mye plass igjen når jeg svinger.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt no spesielt problem med subbing med 195/50/15. Kun på Jetta'n jeg hadde, som var et godt kappa 60mm senkesett. Men litt må man regne med uansett mener jeg. Ikke no som plager livet av meg om det subber litt i ny og ne.

Om du gjør som Vwgolfii sier, så husk for all del å ha på no guffe av no slag så rusta ikke dukker frem med en gang. Karosserisag er også fint å bruke til den slags.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey...men åssen er det justerbare til ca 4000 hos eyecandy. Hvor mye kan man seke med det?...Sida dems er under oppdatering...så får ikke sett noe info om sekesette. Jeg har litt stuk på bilen nå...det vil vel bli noen milimeter mer med klaring foran, vist jeg får bilen litt ned bak.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte bilen opp på en bukk med det ene bak hjulet, for og sjekke klaringa.

HPIM5877.jpg

HPIM5880.jpg

HPIM5873.jpg

HPIM5876.jpg

Sånn som det ser ut i vært hjørne nå ville vært helt perfekt.

Noen som er så pass gode at de klarer og se hvor mye senking

som må til, ut i fra bildene. Sånn cirka??

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider