PerryZaphire Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 den filmen av ITR på tur over hurdalslina viser vel bedre lyd kanskje Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 velkjent lydspekter dette her ;) nam Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 velkjent lydspekter dette her ;) nam ja noen som har det :D så deg på japsetreffet btw... satan å bilen din er snygg :D glad du har vett på å bruke den og ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ja noen som har det :D så deg på japsetreffet btw... satan å bilen din er snygg :D glad du har vett på å bruke den og ;) takker, joda liker det å bruke bilen... har ikke bare bil for show... men blir ståans nå en stund pga tung høyrefot hjem fra japsetreffet ;( Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 takker, joda liker det å bruke bilen... har ikke bare bil for show... men blir ståans nå en stund pga tung høyrefot hjem fra japsetreffet ;( no way? kondolerer... trodde du brukte opp hovedtyngden av foten på banen jeg hehe... hvor lenge? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 no way? kondolerer... trodde du brukte opp hovedtyngden av foten på banen jeg hehe... hvor lenge? ser stygt ut som 1år ihvertfall, spikre paller og innteksberegna bot... 144 i en 90 sone samt uforsvarlig kjøring osv som politiet mente... jeg og den hvite integran som stod ved siden av meg på japsetreffet... begge blei fotgjengere... så enten selger jeg eller så blir det garasjeprosjekt nå... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ser stygt ut som 1år ihvertfall, spikre paller og innteksberegna bot... 144 i en 90 sone samt uforsvarlig kjøring osv som politiet mente... jeg og den hvite integran som stod ved siden av meg på japsetreffet... begge blei fotgjengere... så enten selger jeg eller så blir det garasjeprosjekt nå... garasjeprosjekt!!! du må jo ha noe konstruktivt å fylle tiden med nå ;) kan sammenligne litt... jeg hadde 134km/t i 80 sone... fikk 13mndrs inndragelse og 17 dager på ilseng... jeg hadde flaks da mht bot for jeg var just arbeidsledig :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 garasjeprosjekt!!! du må jo ha noe konstruktivt å fylle tiden med nå ;)kan sammenligne litt... jeg hadde 134km/t i 80 sone... fikk 13mndrs inndragelse og 17 dager på ilseng... jeg hadde flaks da mht bot for jeg var just arbeidsledig :P tror jeg ender opp på garasjeprosjekt ja... får svar selv i morra på hvordan det går... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 tror jeg ender opp på garasjeprosjekt ja... får svar selv i morra på hvordan det går... Lykke til iallefall... krysser fingra! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 litt vtec filmer fra i kveld med bilen min ;) http://www.azzido.no/downloads/Filmer/itr%20driveby.AVI http://www.azzido.no/downloads/Filmer/itr%20fiane.AVI Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 endelig :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 endelig :D brukbart? skal ikke se bortifra at det kommer flere nå som jeg har sjåfør på bilen i ny og nee ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 brukbart? skal ikke se bortifra at det kommer flere nå som jeg har sjåfør på bilen i ny og nee ;) absolutt! hørte jo bilen på våler og men var så mye anna bråk så var ikke lett... mere av den slags er herved bestillt, gjerne noe innenifra fra 3 gir fra 3000rpm ? :D har en drøm om å sitte på i en slik eller i en civic.. :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 absolutt! hørte jo bilen på våler og men var så mye anna bråk så var ikke lett... mere av den slags er herved bestillt, gjerne noe innenifra fra 3 gir fra 3000rpm ? :D har en drøm om å sitte på i en slik eller i en civic.. :D oki, ja skal vel klare å fikse noen filmer til... det innafra kan jeg prøve på... men blir nesten mere støy enn noe annet tror jeg... den dagen jeg får lappen tilbake osv kan vi sikkert snakke om en tur ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 oki, ja skal vel klare å fikse noen filmer til... det innafra kan jeg prøve på... men blir nesten mere støy enn noe annet tror jeg... den dagen jeg får lappen tilbake osv kan vi sikkert snakke om en tur ;) :D keep me updatet ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg