Gå til innhold

vtec activation :) film.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja noen som har det :D så deg på japsetreffet btw... satan å bilen din er snygg :D glad du har vett på å bruke den og ;)

takker, joda liker det å bruke bilen... har ikke bare bil for show...

men blir ståans nå en stund pga tung høyrefot hjem fra japsetreffet ;(

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no way? kondolerer... trodde du brukte opp hovedtyngden av foten på banen jeg hehe... hvor lenge?

ser stygt ut som 1år ihvertfall, spikre paller og innteksberegna bot...

144 i en 90 sone samt uforsvarlig kjøring osv som politiet mente... jeg og den hvite integran som stod ved siden av meg på japsetreffet... begge blei fotgjengere... så enten selger jeg eller så blir det garasjeprosjekt nå...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser stygt ut som 1år ihvertfall, spikre paller og innteksberegna bot...

144 i en 90 sone samt uforsvarlig kjøring osv som politiet mente... jeg og den hvite integran som stod ved siden av meg på japsetreffet... begge blei fotgjengere... så enten selger jeg eller så blir det garasjeprosjekt nå...

garasjeprosjekt!!! du må jo ha noe konstruktivt å fylle tiden med nå ;)

kan sammenligne litt... jeg hadde 134km/t i 80 sone... fikk 13mndrs inndragelse og 17 dager på ilseng... jeg hadde flaks da mht bot for jeg var just arbeidsledig :P

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garasjeprosjekt!!! du må jo ha noe konstruktivt å fylle tiden med nå ;)

kan sammenligne litt... jeg hadde 134km/t i 80 sone... fikk 13mndrs inndragelse og 17 dager på ilseng... jeg hadde flaks da mht bot for jeg var just arbeidsledig :P

tror jeg ender opp på garasjeprosjekt ja...

får svar selv i morra på hvordan det går...

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukbart? skal ikke se bortifra at det kommer flere nå som jeg har sjåfør på bilen i ny og nee ;)

absolutt! hørte jo bilen på våler og men var så mye anna bråk så var ikke lett... mere av den slags er herved bestillt, gjerne noe innenifra fra 3 gir fra 3000rpm ? :D har en drøm om å sitte på i en slik eller i en civic.. :D

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt! hørte jo bilen på våler og men var så mye anna bråk så var ikke lett... mere av den slags er herved bestillt, gjerne noe innenifra fra 3 gir fra 3000rpm ? :D har en drøm om å sitte på i en slik eller i en civic.. :D

oki, ja skal vel klare å fikse noen filmer til...

det innafra kan jeg prøve på... men blir nesten mere støy enn noe annet tror jeg...

den dagen jeg får lappen tilbake osv kan vi sikkert snakke om en tur ;)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider