Gå til innhold

Trenger tips og råd til bilkjøp!

Ranger emnet

Tellex

Anbefalte innlegg

Hei Folkens..

I morgen skal jeg å se på en 97 mod Passat 1.8t som har gått 235000...Jeg synes det er jævlig langt og er meget skeptisk..Men samtidig er det ført servicebok hele veien og det er akkurat byttet masse slitedele på den + at vannpumpe, regreim og strammehjul ble byttet for 2000 km siden....Er det noen som har synspunkter på om dette er en bil å kjøpe eller ikke?Den står prisa til 85000..

Bilen er senka, har kameigrill, rs fanger og 17" hjul...

Råd tas imot med takk!

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALTFOR dyrt!!!

kjøpte for noen mnd sia en ganske strøken 98mod 1,8t stv, gått 135 000km...

den fikk jeg for 95000 inkl årsavgift!! også service hefte og regreimskift

"Bilen er senka, har kameigrill, rs fanger og 17" hjul" øker ikke prisen

ifølge bruktbil boka er hver km verdt 50øre.... eller man trekker 50øre per km en bil har kjørt over det som er "normalen"

bare en kjapp tankerekke utfra min bil vil det si at den du skal se på har gått 100 000km mer, dvs 50 000kr billigere en min... 45 000 lapper altså!

MEN det er sikkert en fin bil, men jeg ville aldri gitt mer en 50lapper for en med den km stand! jeg har litt km angst også da, syns min har gått for langt og vurderer å kvitte meg med den før den har gått så langt at den virkelig begynner å synke i verdi!

hadde jeg vært deg hadde jeg heller kjøpt min... 120 000 og den er din ;)

husk at det er MANGE passater til salgs... å gi 85 for den hadde jeg vurdert hardt og lenge

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okå...Det som er meninga er å bytte i Civic`n min, men den var prisa til 85`k på autodb så jeg...vel vel...får sove på det så får vi se hva det blir til..

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med innbytte skal ikke nødvendigvis bety at prisen er fast.

Mange tror at man ved innbytte MÅ tape masse penger..

Men idag er det kjøpers marked, så det er kjøperne som bestemmer prisen.

Hvis selger er intr. i å ta innbytte, så betyr det vanligvis at han tror han kan tjene noe på det.

Husk, selgere beregner alt fra 15 til 50 tusen i fortjeneste..

Mest ved innbytte vanligvis..

http://www.dinside.no/php/art.php?id=104523&kalk2=&merke=1061&modell=1415&kjoerelengde=200000&aarsmodell=1998&type=7&fritekst=1%2C8+T

Men hva man får for en bil, og hva den er verdt er jo en smakssak og to vidt forskjellige ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider