Haunan Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Noen som vet av å få tak i angel eyes til carina e? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter09 Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Toyota Extreme - det ultimative sted for Toyota-ejere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Er slike lys lovlige å montere? Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter09 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Tviler å det. Så vidt eg husker så var di ikke E merket:jerkoff: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willip Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Er slike lys lovlige å montere? Er ikke lov og montere slike lykter, men er veldi enkle og montere på. Har slike på min Carina E. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkie Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Enn disse fra biltema? Biltema Norge Ser etter noen nye klare lykter snart, ville vært moro om det funka. :) Siter If it's unsafe to race it, style it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 hvorfor er det ikke lov å ha angel eyes lykter på carina, Willip? :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJensen Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 hvorfor er det ikke lov å ha angel eyes lykter på carina, Willip? :O Fordi lyktene må være asymetriske og E-merket! ifølge norsk låv og kjøretøyforskriftene. og der står d at bilen skal ha to park/markerings lys med farge som er gul eller kvit. så har du flere parklyspærer enn to så er du i trøbbel BORTSETT når lyktene er E-merket! eller CE-merket! og disse linselyktene med angeleyes til carina er ikke godkjente.. lysene har et tverrlysbilde og ingen forhøyning på høyreside. skal siest at disse er laget for bruk på d japanske markede! men jeg har slike blackline lygter selv, så er bare å kjøpe, så bytter du imellom hver eukontroll;) Siter 00' Lexus IS200 TTE (bruksbil) 92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil) 94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt) 99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt) 01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloodben Skrevet Desember 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Jeg leter også etter Angel eyes til carinaen min.. Toyota Extreme er utsolgt og de vil ikke få inn igjen. Noen som vet om en annen plass det er mulig å få tak i? har lett ooooover alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJensen Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Jeg leter også etter Angel eyes til carinaen min.. Toyota Extreme er utsolgt og de vil ikke få inn igjen. Noen som vet om en annen plass det er mulig å få tak i? har lett ooooover alt http://www.astina.dk eller må du på ebay;) Siter 00' Lexus IS200 TTE (bruksbil) 92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil) 94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt) 99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt) 01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg