KadettC_76 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Har sett en del på ebay o.l og har funnet en del gromme biler.. La oss nå si at jeg fant en Kadett C der til 3000Euro.. Hvilke avgifter og dritt og alt kommer før jeg får den til Norge? Med/uten norske skilter.. ? håper på svar.. da jeg vurderer dette sterkt i slutten av sommeren! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 er bilen veteran eller ikke da? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 har ikke funnet en bil da jeg skal importere i slutten av sommern.. Bare lurer på gjeldende regler angående veteran, ikke veteran og sånt.. Finnes en nettside hvor man kan utregne noe sånt? takker for hjelp Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 trodde ikke at det var "engangsavg" på veteranbiler... er jo sååå jææævli mange veteranamcar som blir importert liksom.. ;) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Der jeg regna ut for deg;): http://www.autodb.no Gå på importavgift. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 på veteran så tilkommer det moms på kjøpesum, og en engangsavgift på 4338 kr som inkluderer 1300 i vrakpant. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg