bjaa Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hallo har en astra F stasjonsvogn jeg skal få av dørtrekka på for å montere høytalere. Hvordan får man av vindusheiserene? Klarer det ikke i det hele tatt, sitter som støpt.. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoLotus Replica Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Vindussveia du mener? den er festet med en låse klips rundt sveiva på baksiden. Det du må gjøre er å trøkke trynet helt inntil dørtrekket, prøv å dra sveiva litt ut. Da burde du se klipsen, finn noe flatt og tynt, vipp klipsen av, ferdig arbeid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Takk skal du ha :) Jeg prøvde å se etter klips istad, men da så jeg ikke noe, men jeg tenkte jo ikke på at jeg kunne rotere sveiva litt :p Så regner med jeg ordner dette imorgen. Tusen takk for svar Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoLotus Replica Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 No problemo:) Kan være litt tricky, klipsen er egentlig en stål vaier som er formet som Omega symbolet.. så du vil bare kunne se endene på "klipsen" mitt triks er å holde et skrujern mot ene enden, så roterer eg på sveiva. Da spretter den opp og av. Litt vanskelig å forklare, men håper du skjønnte litt. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Et lite tips til: Det sitter en skrue på baksiden av der hvor døråpneren er, på min har jeg el speil og skrua sitter bak den du justerer speilene med... Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg