hatch Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Mulig dette er helt vanlig, kan bare ikke si jeg har lagt merke til dette før... Når jeg vrir nøkkelen til trinn 1, så begynner ett rele inni motorrommet å tikke. Det tikker 5 ganger, evnt. PÅ-AV-PÅ-AV-PÅ. Relèt sitter like ved der alle ledningene kommer inn i motorrommet... Ganske langt nede... MVH:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Mulig dette er helt vanlig, kan bare ikke si jeg har lagt merke til dette før...Når jeg vrir nøkkelen til trinn 1, så begynner ett rele inni motorrommet å tikke. Det tikker 5 ganger, evnt. PÅ-AV-PÅ-AV-PÅ. Relèt sitter like ved der alle ledningene kommer inn i motorrommet... Ganske langt nede... MVH:) Mener det releet har med inspruten å gjøre, den AV-PÅ klikkingen er en selvtest.... har det på min bil også Ang rele er på jakt etter et tikke-fritt blinklys rele, noen som aner om dette finnes eller kan skaffes? Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unge_Lafton Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 mener det er rellet te bensinbumpa je Siter 00 Volvo V70 2.4T---Finbilen 07 Toyota Hiace D4D 4¤4 Lang type---Firmabil 82 Ford Transit 3,0 v6 Med Tvillinghjul---Festbil/Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Tikkefritt blink relè er montert på f.eks Lada Samara faktisk.. Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg