Gå til innhold

Bilen begynner å ta form

Ranger emnet

Magnum

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trur ikke jeg skal bytte farge nei. Den ble lakkert forrige lørdag..hehe.. Den ser egenlig litt lys sølv ut i virkeligheten da! Skal se om jeg får ordna noen flere bilder

Syntes fargekombinasjonen på felger/bil var fet jeg. Liker heller ikke hvite biler, men denne er litt mer grå/sølvaktig pearl. Er ihvertfall en skikkelig fet kjerre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det var bilen din jeg så sto nedpussa å ribba uttafor jobben din..heh.

så ut som ett utbrent vrak..heh

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elsker bross styling til 240 og dette var ingen unntak.

Veldig bra utført arbeid (sett i fra bilde) og allt stod i stil til hverandre, men tror det hadde gjørt seg med noen compomotive felger.

Men håper på fler bilder hvertfall

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har a sett bilen din endel ganger.. men aldri så fin som nå!

Men har et lite spørsmål til deg jeg da.. tenker på listene nederst ved dørene da du tok av de, hvordan utførte du arbeidet da? Har dratt av lister der og begynt å pusse på min.. men du gjorde det samma, og sparkla hull, pussa over igjen, grunnet, så lakket? takker om jeg får svar =)

2010- - Volvo 850 T-5R (1995)

2009-2010 - Saab 900 2.0 (1995)

2007-2009 - Volvo 240 TIC (1992)

2005-2006 - Volvo 240 GL (1989)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på det interiøret å dømme døper jeg herved vogna til "Racebussen" hehehehe

syns kjerra ser dritrå ut. hadde også sansen for den fargen du har lakka hjula i. kan trygt si den ikke blander seg inn i mengden. og bross stylinga er jo en klassiker... nice ride!

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på det interiøret å dømme døper jeg herved vogna til "Racebussen" hehehehe

syns kjerra ser dritrå ut. hadde også sansen for den fargen du har lakka hjula i. kan trygt si den ikke blander seg inn i mengden. og bross stylinga er jo en klassiker... nice ride!

Ja er jo noe med det å ha en bil som ikke alle andre har :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey.. jeg har ikke sveisa.. begynte bare å kline på med sparkel.. sitter som faen tett på hulla.. får håpe det holder da.. skal legge ut bilder av min når det er ferdig og lakka hvitt helt ned + senka.. =)

2010- - Volvo 850 T-5R (1995)

2009-2010 - Saab 900 2.0 (1995)

2007-2009 - Volvo 240 TIC (1992)

2005-2006 - Volvo 240 GL (1989)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...