T-bear Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Selger noen deler jeg har til overs fra min gamle audi. selger: Frontfanger med alt av alu-lister å lys -Bakfanger med alt av lister -Golf rallysete delskinn -Hovedlykter med lister å festebraketter -Sideskjørt med lister +masse annet jeg ikke har bruk for, motordeler e.l (ikke driverk og girkasse) Kontakt Joacim på tlf.92037492 Siter Sopp under ruta og seter med mott i, slik var det gått med min Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-bear Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Her er det blder av delene her Siter Sopp under ruta og seter med mott i, slik var det gått med min Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightfly Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ok! Da må jeg nok stå over!:-) Takk for informasjon og raske svar!:-) EH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 du har ikke høyre baklykt? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg