Gå til innhold

Oddetall radio?

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å handle meg en spiller fra statene, men det som plager meg er dette med Oddetallradio. Er dette noe å gjøre med, evt hvem gjør det og hva koster dette? (ikke foreslå MB.com takk)

Evt dere som kjører med Oddetallsradio, hva er egentlig dealen? Får man inn noe radio i det hele tatt eller hva?

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen radiokanaler i norge med oddetall, men du får de inn på partall, med noe redusert kvalitet.

Men bruk søkefunksjonen på forumet, så finner du mange innlegg som omhandler dette med radio fra USA:)

http://www.bilforumet.net/search.php?searchid=793315

Neivel? Viss jeg ikke bommer helt regnes 99,1Mhz som oddetall i denne sammenhengen og P3 er ihvertfall på 99,1 her.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel? Viss jeg ikke bommer helt regnes 99,1Mhz som oddetall i denne sammenhengen og P3 er ihvertfall på 99,1 her.

Du har nok rett, mulig jeg tok litt hardt i, for her er alle kanalene på 98,4, 104,6 osv:) Men uansett, poenget var at han får ikke en optimal radio ved å kjøpe usa-radio. Det bunner vel ut i hvor mye trådstarter bruker radioen og hva han vektlegger tyngst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at jeg skal bestille fra et firma i statene og de modder jo ikke radioen til Europeisk type. Jeg hører en del på radio faktisk.. blir ofte lei cd'ene som slenger i bilen samt at det er hyggelig på langturer :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider