Hestad Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei. Noen som har erfaring med mod av org grill til vectra a 92? Tenkte på å kutte vekk opel emblem, men må sparkles litt da, noen som vet om dette er problem!? Siter Opel Vectra A 92mod 1,7l tdi -prosjekstide kommer- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 er en møkkajobb men det går ann... ville heller sjekka vrakshoppen for 2000grill eller liknende...! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 jeg har opel merke i grillen men har racing gitter der. å lakert emblemet i samme farge som bilen. jeg syntes d er ok. liker ikke 2000 grilen jeg ass. den er støgg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Kjøp emblemfri grill Det som er finest.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestad Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Opelnikko: Bilde? Siter Opel Vectra A 92mod 1,7l tdi -prosjekstide kommer- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 e vel berre å byte ut plasten i 2000 grillen me svart hønsenetting? kjøpte grill i går.. men ha ikkje 92mod grill den støgge gamle grillen? eg ha jaffal liggande en sånn so e ombygd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestad Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 men ha ikkje 92mod grill den støgge gamle grillen? Det vet jeg ikke, men an e hvertfall stygg! vil ha vekk opel merket :P Siter Opel Vectra A 92mod 1,7l tdi -prosjekstide kommer- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 det er egentlig enkelt, men kjedelig å sparkle skiten >.< holder på med grillen til toyotaen min.. :D begynner å bli pent, trenger bare å få tid til å pusse ned spakklet.. -.- slik gjør du: 1.sager vekk "innmaten" med en slags 'v' der festene er.. vær meeget nøyaktig.. jo mer du fjerner jo mer sparkling trengs d. :) 2. sparkle opp en vegg slik at du kan pusse den ned til koss den delen du sagde vekk så ut..... tar jævli lang tid og du må huske å sette opp en plastikkdel bak hullet til å støtte opp sparkel. :O 3. puss puss pusse tennene, puss puss.. -.^ 4. Skru fast nettingen bak... :D altså.. lett forklart.. ;D *lol* men det jeg prøver å si at det er simpelt.. bare tenk logisk ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 jeg har opel merke i grillen men har racing gitter der. å lakert emblemet i samme farge som bilen. jeg syntes d er ok. liker ikke 2000 grilen jeg ass. den er støgg du syns det er penere med emblem med andre ord? er ikke stor forskjell på 2000grill og org. grill hvis du tenker deg om... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg