Gå til innhold

Nytt Prosjekt. denne gangen. Audi A4

Ranger emnet

Desmond Tutu

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sinnsykt bra, ser jo nesten orginalt ut!! Kommer resten av anlegget til å holde samme stil og klasse så blir dette helt kanon:)

Sjekk de andre prosjektene hans så ser du t han kan sakene sine :)

Desmond Tutu: Du har ikke bilder av frontsett i bilen din selv da?

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk de andre prosjektene hans så ser du t han kan sakene sine :)

Desmond Tutu: Du har ikke bilder av frontsett i bilen din selv da?

hehe. det var det da. driver å bygger nye dørtrekk... noe som tar tid. men det blir. kan jo se om jeg finner bilde av slik di så ut før...

866.jpg

ble lissom ikke helt fornøyd med disse. så starta om igjenn.

så nå ser det slik ut: IM002946.jpg

bah. my pussing? neida..

Eartquake: joda. skal nok fortsette denne stilen på resten å ja. blir mest rent å enkelt oppsett i bagasjen. men med litt glassfiber for å få litt mere liv i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hehey kids! tok si ti men nå er jeg igang igjenn! har drevet på i 2 dager med bagasjen på a4'en nå. begynner å bli!

første bilde er slutten på dag 1.

IMG_0017.jpg

så litt fra dag 2.her er treverket ferdig. nå gjenstår bare litt sparkling å div før trekking.

IMG_0021.jpg

IMG_0022.jpg

her er kassa ut av bilen. (for di som ikke skjønte det)

hele konstruksjonen på bildet er 3 delt. dette fordi det ikke går an å få den inn å ut av bilen som en del. pluss at det skal gå an å skifte baklys uten å sette av ei hel helg.

IMG_0019.jpg

her har jeg starte på avrundinga av hjørnene. jeg har brukt styroform markplate til dette. (fordi det koster 5 kr plata og at det er enkelt å få te ønska form med denne.) på denne igjenn skal det glassfiber sparkel.

IMG_0025.jpg

baksiden av kassa. det er her alle delene skrues fast i hverandre. så når seteryggen er oppslått vises ingen skruer. prima.

IMG_0027.jpg

det var alt for i dag. mere kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig spennende. men har no gjort litt. har smurt på litt glassfiber sparkel, å pussa dette. skal finsparkel utapå dette igjenn. så blir bedre selv om det ser litt shabby ut akkurat nå. neste stek blir å tilpasse kassa mot plastikken i bagasjerommet. dvs masse maskerings tape å litt isopor. men dette blir til helga. fordi det tar litt tid, så slipper jeg å stresse med det etter jobb.

litt bilder.

IMG_0187.jpg

IMG_0188.jpg

IMG_0189.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

update time. har skrudd sammens interriøret i dag etter lakking. å har støpt imellom kassa å bilen. klemmer til me no bilder av prosessen.

her har jeg maskert området som skal æssjes på!

har å pakka inn litt isopor så jeg slipper å bruke 300 kilo sparkel.

IMG_0298.jpg

IMG_0299.jpg

her er jeg ferdig med å fylle åpenrommene som var. nå blir det grym passform.

IMG_0300.jpg

IMG_0303.jpg

her etter litt "hvem er sterkest" leken. så er delene ute av bilen igjen. har å fjerna det verste overflødige sparkelet som tyta.

IMG_0299e.jpg

bilde fra sånn delvis undersida.

IMG_0310.jpg

så nå er det masse munkholm å sandpappir som står for tur. jippi.

litt bilder av nylakka interriørdeler.

IMG_0306.jpg

IMG_0304.jpg

noen kroner i lakk å interriøret ser 100 gang mere eksklusivt ut enn det gjorde med parketten til mor klint utover dassh`n.

more to come.

Lenke til kommentar
Del på andre sider