Silverboy Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Noen som vet hva reaksjonen på det er ?? Altså, om man ligger der og VET man har blitt tatt i mye mer enn bare førerkortbeslag-hastighet... Og isteden for å stoppe legger foten i gulvet og forsvinner og blir borte... De har regnr.... hva KAN de gjøre? Og om du er dum nok til å tom tank så bilen stopper en km senere.. og de tar deg.. hva er da reaksjonen? Noen som har oversikt over ved hvilke hastigheter man "åker inn" og hvor lenge... ?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Har stukket av noen ganger med bil. De hadde ikke bilnr men type bil, så når de så meg senere stoppet de meg. JEG NEI, JEG HAR IKKE KJØRT FOR FORT :D Når jeg tok sykkel lappen var der en pol10 som var innom og pratet om fart dreper osv. Spurte han om hva det kostet og stikke av. Han sa 1000kr. Men de ser vel gjerne at du har høy fart når du stikker, så du får vel betale for den farten også. Men i bunn og grunn er det bare 1000kr, det er alt det andre du får betale for....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Originally posted by Silverboy Noen som vet hva reaksjonen på det er ?? Altså, om man ligger der og VET man har blitt tatt i mye mer enn bare førerkortbeslag-hastighet... Og isteden for å stoppe legger foten i gulvet og forsvinner og blir borte... De har regnr.... hva KAN de gjøre? Og om du er dum nok til å tom tank så bilen stopper en km senere.. og de tar deg.. hva er da reaksjonen? Noen som har oversikt over ved hvilke hastigheter man "åker inn" og hvor lenge... ?? sjekke denne posten... der finner du alt... har også mekka en post der du kan se samme greine, men orka ikke lete den fram... hehe :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Jeg har hørt det at viss du stikker av. Og de har alt på deg altså bil og reg nr og ser at det er deg, så skal de oxo kunne vevise senere (i retten) at det var du som kjørte bilen Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 Originally posted by RS2 Jeg har hørt det at viss du stikker av. Og de har alt på deg altså bil og reg nr og ser at det er deg, så skal de oxo kunne vevise senere (i retten) at det var du som kjørte bilen de kaller deg inn til avhør så må du sitte å juge det du greier i hos snuten.... du kan også bli dømt på indisier selv om de ikke har noen bevis... hvis sannsynligheten for det er du som har gjort det er stor nok... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2002 fant brått ut at Location min er veldig bra til denne diskusjonen jeg Location: i 200+ på vei et eller annet sted og sign foran en pol10 bil der finner du meg :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2002 **Sensur** Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2002 harestua og stryken ja..fin vei der da... bor selv i brandbu.. ;) ikke så langt unna..pol10 på hadeland er fæle!.. han ene politimannen herfra ga kjerringa si bot for å ha parkert feil i garasjen! seriøst! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2002 egentlig sprøtt hvor mye snut du erter på deg med den kjerringmotorn da IX! og ikke no eksoslyd(de hører deg ikke før du er forbi da.. hehe) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Er ikke noen av dere Nittedøler eller nærheten som har en grønn/gul farget bil.. Litt kjøring en torsdag for noen uker siden ca.23:00 tiden hehehehehehe var med en bmw også men den ble jo borte... Er ikke gøy når en ikke har motor... :( Kjør hårt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg