Gå til innhold

Gruppekjøp av vamxx justerbart senkesett - hos eyecandiracing

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at eyecandiracing selger disse sette 3650kr ved gruppekjøp. De koster jo 4000-4500 kr, så det er jo litt penger og spare der..Noen som vil være med på et gruppekjøp av vamaxx justerbart senkesett her? Vist intressen er stor nok, så skal jeg kontakte eyecandi og forhøre meg litt rundt om dette, og leveringstid, hvilken biler de levere til og hva frakt blir på dette.

De som er intressert kan legge igjen navn her eller på pm til meg. Så skal jeg legge dere til listen. Disse settene skal være veldig bra...

Edit: ser jeg har skrevet feil, det her v-maxx og ikke vamxx som jeg har skrevet.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra start...vi må nok være over 10 stk....men jeg skal ta og kontakte eyecandi i morgen. Og forhøre meg litt rundt dette...Men dere kan ta og sende meg en pm fult navn og et telfon nummer jeg kan treffe dere på. Så jeg får satt opp en seriøs liste.

Mvh Bjørnar

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått svar fra eyecandiracing:

Hei!

Bestillingstiden på Vmaxx understellene er normalt ca 2 uker. Leveringen av gruppekjøpet til VAG klubben ble noe forsinket siden fabrikken har vært gjennom en omstillingsprosess for å øke kapasiteten, slik at dette har gått ut over leveringstiden av coilovere til enkelte biler, men i løpet av denne uken skal denne prosessen være ferdig og leveringstiden er tilbake til det normale. Vi lagerfører normalt også coilovere til de mest kurrante biler. Frakten i norge ligger på 220kr for coilovere.

Vi har som du sikkert har sett allerede hatt ett gruppekjøp på coilovere i år, og har i utgangspunktet ikke planlagt flere gruppekjøp på coilovere dette året. Men alikevel kan vi gjøre ett unntak og kan vurdere om vi skal ta ett gruppekjøp i forbindelse med lanseringen av de nye nettsidene våre. Vi kan ta ett internmøte på dette så snart vi er fulltallige igjen og eventuelt vurdere hva vi kan lage av tilbud til dere.

Hvis jeg kan få addressen din kan jeg sende deg noen kataloger i posten så ser du utvalget av coilovere.

mvh

EyeCandyRacing

Lars

Så fort jeg får katalogene kan jeg svare dere på om de har til deres biler.

Jeg skal kontakte alle som melder seg på, når jeg får svar fra eyecandi om

de vi ta et gruppekjøp til. Men bare forsett med og melder dere på lista...

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider