volvo power Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Er nå dritt lei allt tullet som K-forgasseren fører med seg. Så har nå fått tak i en komplett A motor. Så eg tengte at e skulle flytte over innsuget og det som trengs for å kunne "ha" en A motor. Men så er det etnninga, den er vel styrt med vakum på K motoren, men er dette vakumet styrt av forgasseren, og mange vakum-klokker og slike ting, eller er det som på A-motoren, hentet med en slange på innsuget? Om det ikkje er som på A motoren, så må eg flytte fordelaren fram, og bruke allt frå A motoren, men er det da bare å ta ut plate der fordelaren skal sitte, og sette nedi den eg skal bruke? Håper virkelig noen kan forklare litt rundt dette, og kom gjerne med tips og triks om ting eg må huske å gjere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Skaffet komplett A motor? Skift hele driten da.. Jeg har også forresten en B230A motor liggende, gir kasse også, til salgs.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 nei, hadde håpet å kunne bruke blikka å toppen, da K motoren har gått mye mindre, og er i bedre forfatning:) Men må da vere noen som har gjort tilsvarende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 når en først skal skifte so er d jo like greit å skifte til noe litt mer;) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallo_kenneth Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Når gamlemotorn på 244`n (b21a) min gikk til helvete fikk jeg tak i en 230k jeg satt i. Flytta over forgasser/innsug og fordeler til k-motoren for å slippe vakuumdriten siden gasseren jeg hadde var nyoverhalt. Justerte tenning og den fyra :win Plugget egr-hullene under eksosportene med 50-øringer med litt eksospasta (funka faktisk 100%), for å få de til å sitte brukte jeg festene til egr-rørene, snudd 180grader. Siter [o] 94 VW Golf tdi [x] 83 Mitsu Galant [o] 90 Volvo 740tic [o] 78 Volvo 244 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo power Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 jaja... men må vel antagelig flytte fordeleren fram på motoren, men er det da bare å vippe ut lokket som sitt der, og sette nedi fordelaren, eller må ein sette inn akslingen som går frå drevet som reg. reima dreg? Alltså, er det plugg and play?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.