69Charger Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Fant denne filmen av en tro kopi Ferrari 312. Når jeg skriver Tro Kopi, mener jeg det! Han har brukt 15 år på å lage den. Det vil også si alle delene på den.:eek: Jeg bøyer meg i støvet! Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Bare å bøye seg i støvet der ja :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Wow... Skulle gjerne hatt sånn Porsche Carrera GT... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Wow... Skulle gjerne hatt sånn Porsche Carrera GT... Bare til å begynne å skru, tar ikke mer enn 15 år ^^ Men har han bygget motoren også selv? Skulle gjerne hatt han til far/onkel.... Kunne ha hjulpet meg i garasjen litt... :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Sinnsykt, mesterverk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Bare til å begynne å skru, tar ikke mer enn 15 år ^^ Da jobber jeg heller som en gærning og kjøper en ekte en. Også bygge mini-V10 motor da, det vil ta 20 år til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Det der må være noen av det beste som er laget av modellbiler. Imponerende hvordan han har fått til alt! :eek: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 har sett dette før i en annen versjon(engelsk) der sier han at han har laget absolutt alt selv.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 har sett dette før i en annen versjon(engelsk) der sier han at han har laget absolutt alt selv.. Denne? Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ja Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg