NChief Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Har en Passat 1.9D sedan.. men finner ikke fargekoden :S I instruksjonsboka står det at den skal stå på en påklistret lapp på venstre side i bagasjerommet, på blekket, eller noe... men finner ikke :( Er det lett for den lappen og falle av eller leter jeg bare feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Se i hele bagasjerommet under teppet. Og i brønnen for reservehjulet. Lappen ligger nok der et eller annet sted. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NChief Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Tenker jeg ribber hele bagasjerommet for matter og tepper alt, helt til jeg finner det :P Er det lite sansynlig att det har falt av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Tenker jeg ribber hele bagasjerommet for matter og tepper alt, helt til jeg finner det :P Er det lite sansynlig att det har falt av? Alt kan jo skje, men under teppet i bagasjerommet er det vel ikke så ofte du er? Let gjennom hele bagasjerommet så finner du det sikkert. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NChief Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 okei:) :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NChief Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg fant jeg fant :D men det er var så mye lort på den lappen, så nesten umulig og se, og det ble værre nør jeg prøvde og pusse bort.. :( men det er LC etter eller annet 1, 4 eller H :-P kanskje en bokstav mellom og Edit: møller fant den for meg, de hadde den i databasen :D LC3T :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg