bambi Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Tenkte jeg kjøpe dumpventil på min A4 1,8T . Hvor får jeg kjøpt det , er det noe som vet om noen dumpventil kit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 http://www.turbopower.no, jeg bruker han. Kan mye og er å anbefale.. Ring han så fikser han. Finner all info på siden Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 TS Racing er også godt kjent Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg har kjøpt fra TSracing. Fikk en god pris og god service Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bambi Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 er det ferdig kit med alt , Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Veit turbopower kan fikse deg alt. Spørr om å få en pakke pris det så fikser han det. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy_A4 Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Turbofun.no! de har forge resirk.. du må ikke kjøre med åpen dump!! men det vet du sikkert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Tipper han har funnet noe siden denne tråden var 2 år gammel.. Hehe Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg