kris Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 DEFA PATRIOT 500XB Helt ny alarm i eske. Har sentrallåsstyring. Backup alarm i sirenen. FG godkjent. Universal, passer alle biler. Gi bud! For flere spørsmål ta kontakt på: klemm@stud.ntnu.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 600kr.:) Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Juli 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 litt lite. da ny tilsvarende alarm i dag koster 2300... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 ikke for å være kjip, men denne alarmen er ikke FG godkjent lenger. Kommet ny modell nå 800 serien, og så lenge den ikke var montert i en bil på den tiden er den ikke godkjent lenger. Så sa Defa til meg, når jeg var alarmontør iallefall. Hvor strenge de er på det er jo forsåvidt en annen sak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Juli 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Bilradiospesialisten sa noe annet til meg.. Skjønner ikke hvorfor den ikke skulle være godkjent lengre, når eldre biler har den montert. Da burde jo alle gamle alarmer oppgraderes. Dessuten er det vel forsikringsselskapene og ikke DEFA som godkjenner vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Jobbet på Bilradiospesialisten jeg. Så lenge alarmen er montert i bilen da alarmen var ny, er den godkjent. Med engang du setter alarmen over i en annen bil, er den ikke lengre godkjent. Hvorfor? Dont know, dude! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Jobber som montør hos Bilradiospesialisten nå. Helt riktig. Hvis du monterer Patrioten nå vil den ikke bli godkjent. På grunn av nye modeller og at det begynner å bli vanskelig å få deler til dem. Biler som allerede har Patrioten installert og godkjent er ikke noe problem. Men det koster når noe går i stykker med den. Bare sentralen koster nå 1500-1600 kr. Hornet koster 700-800kr. Så jeg mener du burde være fornøyd hvis noen vil kjøpe den for 600. Kan jo være greit hvis man vil ha fjernbetjening på sentrallåsen og slikt. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Jeg mener nå det er en sikkerhet å ha uansett om den ikke er godkjent eller ikke jeg da men.. Blir billigere forskikring om den er godkjent da sikkert Men jeg mangler bare fjernkontrollene på en slik alarm.. Men Men det er en annen sak.. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by thordarson Jeg mener nå det er en sikkerhet å ha uansett om den ikke er godkjent eller ikke jeg da men.. Blir billigere forskikring om den er godkjent da sikkert Men jeg mangler bare fjernkontrollene på en slik alarm.. Men Men det er en annen sak.. den MÅ være FG. godkjent for at du skal få rabatt på forsikringen. og den patriot 500 xb er ikke fg godkjent lenger. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by kris litt lite. da ny tilsvarende alarm i dag koster 2300... Sikker på det.?! det var det jeg betale med montering... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by thordarson Jeg mener nå det er en sikkerhet å ha uansett om den ikke er godkjent eller ikke jeg da men.. Blir billigere forskikring om den er godkjent da sikkert Men jeg mangler bare fjernkontrollene på en slik alarm.. Men Men det er en annen sak.. den MÅ være FG. godkjent for at du skal få rabatt på forsikringen. og den patriot 500 xb er ikke fg godkjent lenger. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by HiiP Sikker på det.?! det var det jeg betale med montering... når jeg kjøpte meg en alarm for noen år siden så så kjøpte jeg en patriot 700xb betalte rundt 1800 kroner for den. og 700 serien hadde jo noen tilleggsfunksjoner i forholt til 500 serien så 600 kroner for en utrangert alarm er bra pris det. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Juli 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Da bruker jeg den heller som reserve alarm til den jeg har nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 .. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Bytter den i de 4 stk 15" BBS felga mine. Da gj0r vi begge en okei deal! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg