Gå til innhold

Surrepung i blå impreza

Ranger emnet

kroz

Anbefalte innlegg

Hvem i helvete kjørte den forpulte blå impreza'n som flisa avgårde i feil kjørefelt på nesset? Kan den helvetes surrepungen vennligst skyte seg selv da vi var 15 meter fra å fronte!?

Hva skal du over i motsatt kjørefelt og gjøre når det er en midtrabatt som sperrer deg fra å kjøre tilbake i ditt eget felt? Er det kult å spare 2 sekunder på å ikke kjøre riktig i krysset? Det er en uoversiktelig strekning. Det er sving for faen!

Og takk til 323'n som klarte å holde følge opp til fagerstrand :) Respekt!

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Hadde den dekaler og noe gullfarga på seg på siden av bilen?

Så en sånn der hvor de pleier å ha teknisk rett nedenfor sjøskogen, jeg sto parkert og han flisa forbi. Var ganske ny type den jeg snakker om ihvertfall...

Enkleste måten å forklare hvor nesset er: 5 km unna tusenfryd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KennethA: Jupp, det er sant!

Mazda626: Det er som sagt en forskjell på rundvollbakkene med forhjulstrekk vs. bakhjulstrekk ;)

426hemi: Jau, mener det var noe slikt noe, tror ikke det var rallydekor på den, så mer ut som gullfarga "spots" på sidene. Mener jeg... Og gullfarga felger hvis jeg ikke er totalt på bærtur.

kroz: Så den utenfor Vinterbrosenteret i dag rundt halv fem -> 17 tiden i dag.

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var temmelig fresh og fin og så ikke gammel ut. Typisk impreza, blå med gult(gull?) spots/lines/waves langs siden. Rakk ikke se så mye av den, men han hadde på lysa, det fikk jeg med meg.

Opp bakkene til nesodden klarer du ikke holde fartsgrensa i de skarpeste svingene, så det var ikke farten som imponerte meg, men at den 323'n faktisk klatra så raskt som den gjorde.

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider