haoarox Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 :d Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 prøvde 2,5simons på bilen min først, også prøvde jeg 3"jt. jeg syns nå ikke lyden kan sammenlignes i det hele tatt. brummer mer i jt, men klart det er 3tom og med en potte. syns ikke det er no overdreven lyd i det heller.. og fra turbo og bakover er det fortsatt like fint å se på :) Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 men en NA bil bør ha 2 dempere for å få fin lyd , en turbo trenger kun 1 , da turboen demper lyden + lager sin egen fine lyd som ALLE bør få høre! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 En N/A motor skal vel ha mer motstand i eksosen.. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 enda en grunn til 2 dempere.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hvordan er 3 tom uten noe lyddemper da? turbon demper jo en del.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 vil gi en rå turbolyd :D kan jo ta en gr.a eksos da : 3" rett ned fra turbo og ut ender h.fordør :D Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hvordan er 3 tom uten noe lyddemper da? turbon demper jo en del.. Kjører med rakt 3" nå, uten noe potte :cool: Et gammelt racing-anlegg. Turboen demper litt, men bråker likevel sinnsykt = ubrukelig på gata/ trafikken:assman Venter på 3" JT-potte som er bestilt. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ok, har du noe aning på hva en lyddemper koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 har en 3" jt demper til overs , brukt , og kappet , men den går billig , Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Tankeeksempler om jeg velger 2 pipes. Hvilken ville dere valgt. Nr1: Nr2: Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Nr 1, så slipper du den stygge potta på tvers over der. http://www.vangbo.no <- mye deler der også Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Nr 1, så slipper du den stygge potta på tvers over der. http://www.vangbo.no <- mye deler der også Ja hadde vært greit å slippe den, men ulempen er da at med 2 seperate rør så blir det så skranglete. med den store bak så vil den stive av og holde anlegget mer på plass.. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Du VIL ha en crossover mellom rørene så nærme motoren som mulig for å utjevne eksoslyden. Dette vil gi lavere lyd og lavere frekvenspå lyden Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Du VIL ha en crossover mellom rørene så nærme motoren som mulig for å utjevne eksoslyden. Dette vil gi lavere lyd og lavere frekvenspå lyden Vurderte den, men holder om jeg isåfall hadde brukt 2" rør mellom eksosanlegget? Akkurat det å legge et 3" på tvers under bilen høres ikke lurt ut. Edit: Mulig det var fler fordeler med dette. Dette vil i tillegg også stive av eksosanelggene. Så hvis jeg da legger denne crossoveren og bruker lydpotten på bilde nr. 2 så bør det bli bra. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.