Gå til innhold

Noen som kjenner til denne?

Ranger emnet

Shalabert

Anbefalte innlegg

jeg så den til slags på autodb da den var hel og fin. Så bra ut gjorde den selvom det ikke er helt min smak, etter hva jeg så på bildene så så den ut til å være bygd av folk som har peiling. Vet ikke hva prisen er på denne? uansett om den er litt stylet og ombygget så skal dette egentlig ikke forhøye prisen i det hele tatt, sjekk nøye etter at den ikke har blitt noe rammeskeiv og at det som har blitt fikset om igjen etter kollisjonen har blitt gjort ordentlig.

Siden at man må sette i motor(følger det motor med?), og lakkere så vil jo det koste litt så da burde ikke denne koste så mye.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier prisen er rundt 55-60. Nye felger og glader. Motor følger med ja, bare ikke montert. 200` km.

okey da er det ikke så altfor ille, be han fikse en grei pris på lakkering for deg og betal 50-55k så er det nok en grei deal. Burde ikke punge ut mer enn 70-75k for denne ferdig med lakk og installert motor!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har undersøkt litt på antall eiere nå. Det var minst 6 eiere på den, som ikke er helt bra... Eller? Er de fleste corradoer hatt mange eiere eller? Har undersøkt 2 nå med mange!

om det har vært mange eiere er det viktig at man kan vise til service hefte. Om den ikke har det kan man lure på om hvorfor personene som har hatt den solgte bilen så fort,

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også denne på autodb etter den var smellt. Ettersom jeg husker så det ut til at den hadde fått seg en heftig trøkk i fronten (panser, krøllet høyreskjerm) så jeg hadde vært veldig skeptisk til å kjøpe denne.

Om du kjøper denne så sjekke grundig om bilen er rammeskjev og at skjøter og slikt mellom panser/skjermer/dører ser bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såg denne på VWaudi treff på Våler for to år siden. Da var den nybygd av en kar på møre.. Bilen så veldig fin ut, og det virka som eieren hadde god peiling. Mye sveising. Hjulbuer og bredding er sveist, ikke plastikk. Fangeren bak var plastsveist sammen av to fangere for å få rette bredden, vingen var laget av to originale.. Den hadde nykjøpt g-lader fra tyskland osv.

Den såg den slik ut:

130620062338TEEwo1Zos71AweSDxf.JPG

130620062333wTRgOH9YRugs6sYAYv.JPG

130620062345V7LcS7dk5leLDaAV4e.JPG

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider