Cordi Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg skal lakere min Opel Kadett C blå... men har ikke peiling hvilken blå farge... Det eneste er at den må være litt mørk!!! Har dere noen forslag??? Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Kunne ikke tenke deg denne fargen da? http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=30 Mørk (Iris-)blå metallic med perlemor-effekt. Litt vondt å få et skikkelig inntrykk på bilder, men den er veldig fin in real life yummy Men smaken er som baken... delt, så du får sjekke rundt og finne ut av hva du liker best. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Var rå den!!! har du lakk koden??? så har jeg den i tilfelle jeg velger den fargen :) :thanks Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hei du! Hyggelig du likte den. Synes den er fin selv ihvertfall... Det er en original Porsche 911 farge. Koden er: POR39V Perl. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hva med denne blåfargen? Sjekk bilder litt nedover, original Opel-farge. http://www.bilparken.nu/forum/index.php?showtopic=1273 Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hva med denne blåfargen? Sjekk bilder litt nedover, original Opel-farge. http://www.bilparken.nu/forum/index.php?showtopic=1273 var rå den å... har du lakk koden??? Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 her er ein fin mørk blå farge. er orginal farge på suburban. trur den heiter havblå eller noko sånt. fattern hadde denne fargen på sin suburban. fant ein anonse på finn.no med denne fargen Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hva med fargen jeg har på min? Fargen er nettop blandet. har ikke noe navn. så jeg har kaldt den for Mørk blå perlemor.. Og slik i sola Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 var rå den å... har du lakk koden??? Jepp, jeg skal sjekke på bilen etterpå, fargen heter i hvertfall Prestisje Blå og mener å huske at koden er Z20Q =) Er på jobb nå, så sjekker når jeg kommer hjem (gå-avstand til jobben) =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Jepp, jeg skal sjekke på bilen etterpå, fargen heter i hvertfall Prestisje Blå og mener å huske at koden er Z20Q =) Er på jobb nå, så sjekker når jeg kommer hjem (gå-avstand til jobben) =) oki... takker :thumb Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Da kan jeg bekrefte det jeg sa tidligere, koden er Z20Q =) Lykke til med valg av farge. Post et bilde her når bilen er ferdig da? =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Dette er jo ingen mørk blåfarge, men jeg kjenner han som hadde bilen før, og farga er utrolig pen på en sånn bil! Den ser enda finere ut i virkeligheten. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hafseng blå fargen er fin, men kjedelig kopiere den, hehe... Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Kunne ikke tenke deg denne fargen da? http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=30 Mørk (Iris-)blå metallic med perlemor-effekt. Litt vondt å få et skikkelig inntrykk på bilder, men den er veldig fin in real life yummy Men smaken er som baken... delt, så du får sjekke rundt og finne ut av hva du liker best. dette var en nyyydelig blå farge :) noe sånt eg vurdere å lakke bilen min i :thumb hvor mye er det for literen da? dyr som pokker kan eg tenke meg:( Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Porschefargen er fin den, men den har jo såpass med lilla fargepigmenter i seg at det ikke er så mye blått igjen i den. Men, som sagt, fin farge =) Når har du (trådstarter) tenk til å lakke bilen? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg