Porsche911c2 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Lyver litt de bildene. Vanskelig å se lilla-fargen i virkeligheten. Trodde ikke det var lilla i den før selger fortalte meg det flere måneder etter at jeg hadde overtatt bilen. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Porschefargen er fin den, men den har jo såpass med lilla fargepigmenter i seg at det ikke er så mye blått igjen i den. Men, som sagt, fin farge =) Når har du (trådstarter) tenk til å lakke bilen? Mørk blå og mørk lilla er oj nesten samme farge!!! og like kule yodude men men... Det er lenge til jeg skal lakkere bilen enda for jeg er så og si nettopp begynt på den... men jeg har bestemt meg for att bilen skal bli i en mørk blå farge!!! :) Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg