Gå til innhold

Noen Usa-bilder...........

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Var i Florida på ferie i år og så mye rart av biler og slikt der borte!!!! Svære kromma alufelger er visst pop der borte...........gjerne 20 toms spilefelger....største jeg så var 26 toms alufelger!!!! Var helt grusomt stygt......bilen var høy som et hus....men 22 til 24 toms felger var nesten helt "vanlig" på store biler som Ford Excursion,Chevrolet Suburban osv osv......

post-531-13804851596996_thumb.jpg

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bård

Hvor i FL var det du var, da?

Den Jettaen ser ut som den har en B-gjeng-maske på seg ;)

Jeg bodde i Fort Lauderdale men farta jo litt rundt omkring da,de to Fast and Furios bilene så jeg på Universal Studios i Orlando......den svarte Chargeren og en Plazta Rx7 sto også utstilt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kromma felger er tøfft... Noen som har sett de to pick upene som går på Jessheim med luft demping (eller hva det heter) og trur det er 20" krom felger. En svart og en grå, holdt på å kræsje første gang jeg så den svarte på stripa i Jessheim.... Begge var på En deg på stripa Gardemoen...... :)

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok med 20 tommere da. 26 toms felger på en Chevrolet Caprice så iallfall helt på trynet ut.Hadde skjært ut av karosseriet for å få plass til felger og dekk pluss at bilen var sikkert en halvmeter bakke-klaring på under pga den store dekk-forskjellen.Skulle likt å visst dimensjonen på de to bilene jeg så der borte,kosta 9999 dollar for et 26 toms dekk og felg-sett!!! Det er jo cirka 70 tusen Norske kroner i Usa,så i Norge hadde det sikkert kosta 100 tusen for samme felg og dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider