Gå til innhold

Trenger en avansert headunit med Dsp/eventuellt aktivt filter

Ranger emnet

TrustNo1

Anbefalte innlegg

du har vel bare fått 1 konkret spiller til slags, ellers har vi bare anbefalt og nevnt spillere som har de nevnte tingene du trengte ;) den til Bombox er vel ikke så "gali" -har hørt verre- :) men Pioneer synes jeg er et bedre valg selv "enkelte" skavanger. Den Pioneer du nevner har jeg ikke hørt men som sagt den er nok en nyere modell enn 8600, 9700 eller P7 som ikke har like bra lyd som P99 eller P9.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var ikke vondt ment, saken var bare at jeg vil orientere meg litt i markedet før jeg i det heletatt kjøper noe :)

Uansett, kan ikke si jeg finner P9 og P99 på pioneer sine sider. Er dette spillere som har gått ut av salg, har du eventuelt en link?

Iallefall har bygget mitt blitt litt "enklere" siden jeg først postet hva jeg trengte, Tidligere hadde jeg både 8" og 12" sub jeg skulle ha fasejustering og aktiv deling til. Nå skal jeg kun ha 8"

Skal se om jeg får reparert Pioneer 8400 spilleren min, isåfall tror jeg kanskje jeg klarer meg med den enn så lenge.

1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager

2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbudet, men tror egentlig jeg holder ann litt. Anlegget mitt er under total rehabilitering nå, så kravene blir kanskje litt anderledes når jeg blir ferdig.

Uansett så ser jeg om jeg får repart min pioneer 8400MP. Kan være at det klarer seg med denne også, tiden får vise :)

1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager

2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager

Lenke til kommentar
Del på andre sider