luckyducky Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 ikke ennå for min skyld. rydder og vasker på skolen. slutter først til tirsdag. hehe Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Igår kjørte jeg bak en 60-70åring som var på tur med sønnen og barnebarnet sitt antakelig.. Kjørte MB E280 4-Matic. Han hadde sikkert 170-180 i en 80-sone... Hehe Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 ikke ennå for min skyld. rydder og vasker på skolen. slutter først til tirsdag. hehe kommer fra byen nå. kjørte vestre strandgate ut fra byen(fra kaia) forran kjørte en gammal kjall. Ved krysset til Tollbodgata som er enveiskjørt motsatt vei durte han opp og bråstanset da det kom busser og biler imot. tutet og veivet til dem!:shake Noen bør ihvartfall få slitt fra ham lappen!! Før han dreper seg selv eller andre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg