Gå til innhold

Da ble det endelig en Volvo på meg igjen!

Ranger emnet

ovlov86

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan går bilen? Frisk eller lat? hehe..bare litt nysgjerrig på hva litt småplukk kan utrette.

Jeg vil si bilen er sprek, hvis man sammenligner med en standard 240... Spesielt når turtallet kommer opp over 4000, så eksploderer det.... :phatyo

Bøs lyd er det iallfall i bilen. :D

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det jeg tenkte meg..det med 4000omdr. Akkuratt sånn var 244'n til en kamerat med litt "frisert" B23E også, hehe. Høres og ser ut som om du har fått en bra bil!! Gratulerer:)

Takker for det. :D

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som har R-sport setetrekk foran og bak :)

Ja, var heldig med den.. Og under setetrekkene er det jo strøkne skinnseter. :D Men beholder nok trekkene på, er så klamt med skinnseter på sommeren....doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvist det har vært varebil er det jo store muligheter for att det er sperre :D MoRRo ;) Flott bil forresten. Gromt stuk ;)

Jasså? :D Åssen finner jeg ut det da? heh... Takker for ros. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var heldig med den.. Og under setetrekkene er det jo strøkne skinnseter. :D Men beholder nok trekkene på, er så klamt med skinnseter på sommeren....doh

Grattis med ny bil...hellothere

Men fy og skam, man dekker ikke til strøkne skinnseter med setetrekk, som

ser kjipere ut enn biltema sine. Hjelper ikke om det heter RSport...anger2

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil...hellothere

Men fy og skam, man dekker ikke til strøkne skinnseter med setetrekk, som

ser kjipere ut enn biltema sine. Hjelper ikke om det heter RSport...anger2

pr0vde du aa sitte i Mustangen min noen gang? om sommeren? er ikke saerlig behaglig med skinn seter da :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo skinnseter i Crownen... Nei nå skal jeg skynde meg å kjøpe RSport-trekk og tre over de..doh

Har ikke plagd meg at det blir klamt, men heller klamt enn at bilen ser dass ut inni..:eek:

R-Sport trekkene t Volvo gir vel faktisk litt sidest0tte, originale volvo seter er akkurat ikkje plagde med sidest0tte :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste OT: Det at det er R-sport trekk fra VOLVO gjør jo at det har sin sjarm også, i tillegg til at de gir vesentlig bedre støtte enn originale volvo seter ;) R-sport trekk er pent i de riktige fargene (svart/grå og blå/mørkeblå).

God bil du har fått tak i virker det som! Bra du tar avstand fra plastikk og annet humbug cheers

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider