Sower Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hørte nylig rykte om at opel omega stv har standar hydralikk i fjærene eller noe... stemmer dette? :p Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 du kan få den med Nivåreg,da er det luft fjæring ikke hydralic.hvem har du hørt dette av? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 noen lokale i byen her ;) driver og titter på en opel omega 1992 modell elsn her.. og da ble det nevnt.. så det er ikke alle omegaene som har det elsn standard? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 noen lokale i byen her ;) driver og titter på en opel omega 1992 modell elsn her.. og da ble det nevnt.. så det er ikke alle omegaene som har det elsn standard? kom nå helle å se på min omega å kjøp den.. ;) er en Sport edition 2 eller.no.. ;http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120821 den selges jo muligens nå. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 spørs på prisen det.. ;D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 80k Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 får håpe noen vil kjøpe den ene nyra mi.. :D en litt lekebil først nå, sååå kan jeg gå for noe finere ettersom jeg skal jobbe fulltid etter skolen ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 jeg bare kødda jeg:)veit ikke hva han skal ha for kjerra si.den er vel verdt ca.190tusen tenker jeg meg.men får vel kansje ikke mer en 80k for den:( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 er vel på søken etter bil til 40k klassen jeg siden det er alt jeg har atm... =\ kanskje jeg bare skal vente i 2mnd til for da har jeg 60k... :D man kan få alt av snexy biler for det har jeg sett.. -.^ Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 kan få mye fint for 60k ja;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 men ikke denne http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120821 sigh! ;P Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 jeg bare kødda jeg:)veit ikke hva han skal ha for kjerra si.den er vel verdt ca.190tusen tenker jeg meg.men får vel kansje ikke mer en 80k for den:( 190k? har du røyka ballsteina dine?!? :P nei min e verdt(liste ifølge naf test) 100-110k å selger den for rette budet vis jeg selger.. :):eek: Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 men ikke denne http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120821 sigh! ;P sigh? :P den der er jo ikke no spes.. ;P hehe Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg