juba Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Enda en golf med høg tomgang. Forrige Golf løste jeg dette med en Weber men det blir det ikke på denne-vi snakker biligbil så det holder:-) Ok-her er det jeg ser: -spjeldet til automatchoken jobber greit, nesten stengt med kald motor-åpent på varm. -gassarmen butter i mot en kam i forkant av forgasseren, antar denne kammen er kontrolert av vokstermostaten (en svart plastdings med tilkobling for kjølevann inn og ut). Dytter jeg ned spjeldet, faller turtallet til normal tomgang. Tok av denne vokstermostaten og testet den med varmt vann, beveger seg noen mm ut, prøvde også en som lå itt roteskoffen-samme resultat. Er jeg på rett spor, eller er det andre ting som også påvirker hurtigtomgangen? Går det greit å rett og slett fjerne hele termostaten? Hva koster en vokstermostat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0279&ASP=1671704&Type=VW&Model=Golf&Year=1987 brukte bare 87 som eks:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Det var en dyr plastdings! Hva med å fjerne hele greia, når trenger jeg egentlig den hurtigtomgangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 for å få bilen til å gå på tomgang i det hele tatt? :) hehe det meste på gasseren er nødvendig.. beste ville være og bytte gasser... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hva med å fjerne hele greia, når trenger jeg egentlig den hurtigtomgangen? Den trenger du når motoren er kald! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Den trenger du når motoren er kald! Hvor kaldt? Her ute på kysten er -5 utrolig sjeldent, og den andre Golfen (den med Weber) startet stort sett hele vinteren uten noen diskusjon. Det meste på pierburgen er vel for å klare diverse utslippskrav, og kan nok fint plukkes av:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.