Gå til innhold

OpelMaffian - Vectra 2.0i 16V - Familieracer'n

Ranger emnet

Opelmaffian

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice! Kanskje jeg er med til neste å når jeg får klasket i en Kompressor, Intercooler og Høytrykksturbo nedi min, etter å selvfølgelig ha bytta det meste andre, sikkerhet først! :D

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er et enormt stykke igjen til det uansett ;)

Må vel ut med alt for å gjøre plass, men som alltid er det penger som ikke helt er med meg her... men tenker det er det siste jeg tar i tralla da den originale topp o.l kanskje ikke helt blir fornøyd med trykket det vil skape =)

Genialt mange fine Opeler her på forumet! Utrolig mye penere enn det jeg har å vise til... Hittil har jeg kun drevet vedlikhold egentlig. Dumme meg utstyrte meg med dremel når jeg skulle ta rusta på bilen min, litt sliten etterpå jah!

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Du måtte legge ut det bilde jah! Borte 5minutter for å fikse huset til Evo500omegamannen så er bilen min neddyssa i hærverk!!!

Fått satt inn den gamle spilleren min nå ettersom Avic-X1'n ble stjålet for et par uker siden. Kopla om anlegget så alt spiller for fullt igjen, eller nesten hvertfall...!

Idag er baklyktene blitt sota, kun ryggelys og blinklys(turbo lamper replica) bytta til parklys i blinkersa forran så de lyser hele tiden.

Bilder kommer!!!

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider